کد خبر: ۵۲۷۵۶۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۰     ۱۵ تير ۱۴۰۲
سرپرست مستعفی مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: ظرف مدت زمان کوتاهی که به عنوان خدمتگزار در باشگاه استقلال مشغول بودم همه کار کردم تا باعث سربلندی استقلال شوم اما اقدامات یک نفر مانع شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، سید حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال درباره انتشار متن استعفای خود روی خروجی کانال رسمی باشگاه استقلال اظهار داشت: در این مدت با همه وجود اعم از توان مالی و جسمی تلاش کردم بهترین اتفاقات برای باشگاه استقلال رقم بخورد اما به دلیل حجم عظیمی بدهی‌ها و مشکلات موجود در باشگاه هرچه از این آوار کم می‌کردم و پیش می‌رفتم آوار تازه‌ای روی سر باشگاه خراب می‌شد. گرچه برخی افراد در این زمینه سهم بزرگی داشتند.

یک نفر شب و روز آرامش‌مان را برهم می‌زد

وی در توضیح اینکه چه کسی مانع پیشرفت کارهای استقلال می‌شد گفت: همه می‌دانند! لزومی ندارد من از فرد خاصی اسم ببرم. همان کسی که مدتی روز و شب کمر به برهم زدن آرامش استقلال بسته بود. ظرف این مدت، یعنی از ماه‌های پایانی سال گذشته تلاش‌هایی شد تا مشکلاتی در مسیر پرداخت پول استراماچونی ایجاد شود.

ضربه اول این آقا حذفمان از آسیا بود

رئیس پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: از هر طریقی سعی شد تا بر سر راه من سنگ اندازی شود. هر طور تلاش می‌کردم چرخ باشگاه بچرخد چوب لای چرخ باشگاه می‌گذاشتند. با نامه نگاری به کنفدراسیون فوتبال آسیا و از طرف دیگر جلوگیری از همکاری اسپانسر با باشگاه اینقدر زمان خریدند تا در اولین ضربه به من، باشگاه استقلال و هواداران میلیونی‌اش این تیم را از آسیا حذف کنند. تیمی که بدون شک لایق‌ترین نماینده ایران برای حضور در مسابقات آینده آسیا بود.

حجت کریمی پس از استعفا؛ شبانه‌روز تلاش کردم اما یک نفر نمی‌خواست دیده شود/ آن آقا مرا به ستوه آورد/ در شبکه‌های اجتماعی علیه من دلار پخش می‌کردند

نگذاشتم پنجره استقلال بسته شود

کریمی اضافه کرد: با این همه تا جمع نمایندگان مجلس پیش رفتم. وزیر ورزش را واسطه کردم. با هر دوست و آشنایی که می‌توانستم لابی کردم تا از طریق دوستان خوبم در بانک شهر کمک‌هایی صورت گرفت که لااقل استقلال به مشکلات بیشتر در رابطه با پرداخت نشدن پول استراماچونی دچار نشود. اگر پول استراماچونی را پرداخت نمی‌کردیم پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بسته می‌شد و در ادامه احتمال کسر امتیاز هم وجود داشت ولی من بزرگترین بدهی تاریخ باشگاه استقلال را با وجود این همه مشکلات پرداخت کردم. این اتفاق بیشتر از هر کسی همان آقا را ناراحت کرد که امروز به خاطر فشارهای بیش از حدش روی مجموعه استقلال، از سمت خودم کناره‌گیری کردم.

با دلارپاشی در فضای مجازی درباره عملکردم سیاه نمایی شد

کریمی تصریح کرد: در این مدت همین فرد به اتفاق تعدادی از دوستان دیگرشان که حالا دستشان از باشگاه کوتاه شده و به شدت از این موضوع ناراحت هستند، با تزریق دلار در برخی شبکه‌های اجتماعی همواره سعی داشتند سپیدی‌های عملکرد مدیریت بنده را سیاه نمایی کنند. در شرایطی که اگر باشگاه شباب الاهلی امروز یکی دیگر از شاکیان استقلال نیست به خاطر رایزنی‌های من بود که البته از این بابت هیچ منتی بر سر کسی نیست. من وظیفه‌ام را انجام دادم. از روز اول هم گفتم اگر یک روز هم در خدمت استقلال باشم با تمام وجودم کار می‌کنم.

من رفتم تا شاید این آقا دست از سر استقلال بردارد

مدیر مستعفی باشگاه استقلال در این باره که حالا چه شرایطی برای این باشگاه به وجود می‌آید تاکید کرد: شک نکنید بیشتر از همه استقلالی‌های عالم خودم نگران آینده این تیم هستم اما با توجه به دشمنی‌های سرسختانه و لابی‌های ناجوانمردانه‌ای که علیه خودم در این مدت دیدم، ترجیح دادم از این سمت کنار بروم تا این آقا و افرادی که دور و برش حضور دارند دست از سر استقلال بردارند. همان‌هایی که بدون اطلاع من در کمپ حجازی بنر مرا به دیوار کوبیدند تا مرا و نوع مدیریتم را زیر سئوال ببرند.

حجت کریمی پس از استعفا؛ شبانه‌روز تلاش کردم اما یک نفر نمی‌خواست دیده شود/ آن آقا مرا به ستوه آورد/ در شبکه‌های اجتماعی علیه من دلار پخش می‌کردند

نصاب بنر جان نثار همان آقا بود، من اهل خودنمایی نیستم

وی خاطرنشان کرد: آن‌هایی که با من کار کرده‌اند می‌دانند به هیچ وجه اهل خودنمایی نیستم. در طول یک فصل حضور کنار مجیدی و ساپینتو حتی یک عکس کنار این دو نفر از من پیدا نمی‌کنید مگر یک عکس که کنار آقای فتح الله زاده در رستوران با ساپینتو دارم. چه در روزهای پیروزی و چه در روزهای غیر از آن هرگز کنار مربی تیم نرفتم تا با او عکس بگیرم. بنابراین وصله‌های اینچنینی مثل جان نثار یا القابی از این دست هرگز به من نمی‌چسبد بلکه کار همان آقا بود تا مرا رودرروی هوادار قرار بدهد.

هرگز پای مصوبات بودارِ هیأت مدیره را امضا نکردم

کریمی توضیح داد: عملکرد من روی کاغذ و در اسناد مالی باشگاه مشخص است. خوشبختانه سرم بالاست و چون به خداوند و ائمه اطهار معتقدم هرگز، چه در زندگی شخصی و چه در محیط کار پایم را کج نگذاشته‌ام. مصوبات هیئت مدیره سال گذشته گواه این ادعای من است. هرجا احساس می‌کردم مصوبه‌ای غیر عادی یا بودار در حال تصویب شدن است رای نمی‌دادم و زیر برگه را هم امضا نمی‌کردم. با وعدۀ مالی هم خام نمی‌شدم. حالا هم پیش وجدان و خدای خودم سربلند هستم.

همه انتقادات را به جان می‌خرم

کریمی در پایان گفت: در این مدت هرچه درباره مدیریت من بد گفته شد حتماً ایراداتی داشته‌ام که با سعه صدر همه تذکرات و انتقادات را می‌پذیرم و امیدوارم هر فردی در مسند مدیریت باشگاه استقلال حضور پیدا می‌کند بتواند همراه با جواد نکونام و تیم خوب استقلال بهترین اتفاقات را برای پرافتخارترین باشگاه کشورمان در قاره آسیا رقم بزند.

منبع: روزنامه خبر ورزشی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها