کد خبر: ۵۲۷۸۶۴
زمان انتشار: ۱۰:۵۸     ۲۲ تير ۱۴۰۲
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: اگر افرادی مانند خبیری و پیروانی درباره مشکلاتی که در فوتبال می‌بینند، اظهار نظر فنی و کارشناسی نکنند، پس چه کسانی درباره فوتبال حرف بزنند؟

به گزارش پایگاه خبری 598، حسین دوام در پی صدور حکم محرومیت برای عضو هیأت مدیره باشگاه و مدیر تیم در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: قبل از هر چیز با توجه به این که در خبرها آمده بود باید درباره دلیل حضور آقای پیروانی در بازی دوستانه روز سه‌شنبه اعلام کنیم، هر حکم و رایی پس از ابلاغ رسمی، اجرا می‌شود. روز سه شنبه در این ارتباط هیچ نامه‌ای به باشگاه ابلاغ نشده بود. رای تازه امروز (چهارشنبه) حدود ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه به ما ابلاغ شد.

وی ادامه داد: البته در مورد ماهیت موضوع هم اعتراض داریم و از مدیران باشگاه دفاع خواهیم کرد. یک بازیکن سابق تیم ملی کشور که سابقه حضور در جام‌جهانی را دارد، خود از مدیران باسابقه فوتبال است و با توجه به این موارد در کار فوتبال یک کارشناس و اهل فن به حساب می‌آید و به جهت مشکلاتی که درباره نحوه اجرای یک قانون و دستورالعمل قابل تصور است، نظر فنی خود را گفته است. عضو هیأت مدیره و مدیر تیم پرسپولیس اولین نفراتی هم نبوده‌اند که این مسایل را مطرح کردند. اظهار نظرهای مشابه درباره موضوع محدودیت لیست بازیکنان و سقف بودجه دستمزد با رویکرد مشابه در روزهای گذشته نیز وجود داشته است ولی ندیدیم چنین حساسیتی نشان داده شود!

آقای خبیری هم از مدیران باسابقه اجرایی در فوتبال هستند. خود ایشان در مرجع شبه قضایی ورزش دارای سمت و کرسی هستند. طبعا در این حوزه چه از جهت وضع قوانین و چه از جهت نحوه اجرا و آسیب‌هایی که آن را تهدید می‌کند صاحب‌نظر به حساب می‌آیند. اگر افرادی از این دست نتوانند اظهار نظر کنند و وقتی هم این کار را انجام می‌دهند با برخورد شدید، محکومیت و تعلیق روبه‌رو شوند پس چه کسانی صلاحیت اظهار نظر دارند.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: موضوع فقط رقابت‌های داخلی نیست و آن‌چه مطرح شده است فقط جنبه باشگاهی ندارد. از این منظر که پرسپولیس به عنوان نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، این قوانین شرایط رقابتی در مسابقات قاره‌ای به زیان نمایندگان ایران تغییر می‌دهد و این مباحث به طور مداوم مطرح می‌شود. از این رو ضمن این که قضاوت اصلی را به عموم جامعه می‌سپاریم، قطعا برای حلوگیری از تضییع حق، دفاعیات را به کمیته محترم ارایه خواهیم نمود.

حسین دوام در ادامه درباره دریافت حکم به سود پرسپولیس در پرونده ادعای مالی مطرح شده از سوی مدیرعامل پیشین باشگاه، تصریح کرد: متاسفانه آقای رسول‌پناه که در مقام مدیرعامل حضور داشته است و باید حافظ منافع باشگاه می‌بود با ارایه مدارک و اسناد غیر قابل قبول که محکمه پسند هم نبود، ادعایی واهی را مبنی بر طلب ۱۸۰ هزار دلاری در خصوص پرداخت صورت گرفته به آقای کالدرون، مطرح کردند. پس از صدور حکم به بی‌حقی ایشان در محکمه بدوی، با تجدیدنظر خواهی ایشان، در دادگاه تجدید نظر به دفاع پرداختیم و در نهایت، قطعیت دادنامه بدوی دال بر بی‌حقی خواهان (مهدی رسول‌پناه) اعلام شد.

وی افزود: البته ایشان با توجه به این که ادعای دیگری هم داشتند. صرفا به مبلغ ۲۰۳ میلیون تومان به نفع ایشان، حکم صادر شود. البته این پرونده ابعاد دیگری هم دارد که حق پیگرد آن برای باشگاه پرسپولیس محفوظ خواهد بود. از جمله این که خواهان با مسدود کردن حساب باشگاه برای مطالبه‌ای که دادگاه به بی‌حق بودن آن رای داد، هزینه‌ها و مشکلاتی را برای باشگاه ایجاد کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها