کد خبر: ۵۲۸۱۴۸
زمان انتشار: ۱۰:۱۵     ۰۱ مرداد ۱۴۰۲
پدیده فصل قبل تیم هوادار یکی از گزینه‌های مدنظر یحیی گل‌محمدی در خط حمله پرسپولیس است.

به گزارش پایگاه خبری 598، بعد از جدایی عیسی آل‌کثیر، شیخ دیاباته و لئاندرو پریرا دست یحیی گل‌محمدی در خط حمله بسته است. پرسپولیس در حال حاضر فقط مهدی عبدی و شهاب زاهدی را در خط حمله دارد و نیاز به بازیکن جدید در این پست به‌شدت برای قهرمان فصل قبل لیگ برتر و جام حذفی حس می‌شود. گل‌محمدی که تقریبا در سایر پست‌ها تیمش کامل است، می‌خواهد دو بازیکن جدید در خط حمله به خدمت بگیرد.

با توجه به این‌که لیست بزرگسال پرسپولیس پر است و همین حالا هم برای جذب بازیکن خارجی باید یک نفر از فهرست پرسپولیس خط بخورد، یحیی به سراغ جذب مهاجمی رفته که زیر ۲۳ سال است و سهمیه بزرگسال به حساب نمی‌آید. گزینه مدنظر یحیی گل‌محمدی هم سعید سحرخیزان مهاجم جوان و آینده‌دار هوادار تهران است. این بازیکن که عضو تیم ملی جوانان است و سابقه آقای گلی در رده‌های پایه را دارد، یک بازیکن ناشناخته در فوتبال ایران بود و حتی در تیمش هم خیلی فرصت بازی پیدا نمی‌کرد. با این حال در دیدار هوادار مقابل ذوب آهن، ساکت الهامی این مهاجم را از دقیقه ۱۴ به زمین فرستاد و سحرخیزان فرصت کرد ۷۶دقیقه بازی کند. او طی همین دقایق ۳ بار دروازه حریف را باز کرد و درخشان‌ترین بازیکن هفته آخر لیگ برتر شد.

با این حساب سحرخیزان کلا ۱۷۰ دقیقه در این فصل بازی کرده و ۳ گل زده است. میانگین گل‌زنی او یک گل در هر ۵۷ دقیقه بوده که میانگین بسیار خوبی است. این مهاجم جوان که آینده بسیار خوبی هم دارد، مورد توجه یحیی گل‌محمدی قرار گرفته و صحبت‌هایی هم برای حضور او در پرسپولیس انجام شده است. هرچند اولویت اول گل‌محمدی جذب مهاجم خارجی است ولی یحیی نیم‌نگاهی هم به خرید این بازیکن مستعد دارد تا بتواند او را به خدمت بگیرد.

منبع: روزنامه خبر ورزشی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها