کد خبر: ۵۲۸۱۶۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۶     ۰۱ مرداد ۱۴۰۲
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، اهواز با ۵۰ درجه سانتیگراد، گرم ترین مرکز استان در کشور است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از مهر، طی سه روز آینده در برخی مناطق شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی افزایش ابر و رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

چهارشنبه (۴ مرداد) علاوه بر این نواحی در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و پنجشنبه (۵ مرداد) در بخش‌هایی از ارتفاعات شمال شرق سمنان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی افزایش ابر، رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.

طی پنج روز آینده به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان، شمال شرق هرمزگان و جنوب شرق فارس رشد ابرهای همرفتی گاهی رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

طی پنج روز آینده در شمال شرق، شرق به‌ویژه در منطقه زابل جنوب شرق، بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز افزایش سرعت وزش باد و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک، کاهش دید و کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود همچنین این شرایط طی سه روز آینده برای نوار غربی کشور انتظار می‌رود.

از یکشنبه تا پنجشنبه (۱ تا ۵ مرداد) دریای عمان و تنگه هرمز و در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه نیمه شرقی خلیج فارس و دریای خزر مواج و متلاطم خواهند بود.

آسمان تهران روز دوشنبه صاف، به‌تدریج افزایش ابر و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و روز سه‌شنبه، صاف تا قسمتی ابری و اوایل شب وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی روزهای یکشنبه و دوشنبه، اهواز با دمای ۴۹ و ۵۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۱۴ و اردبیل با دمای ۱۴ و ۱۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها