کد خبر: ۵۲۸۹۶۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۹     ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
مدیرکل راهداری آذربایجان غربی:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از کاهش قیمت ها در مسیر های منتهی به پیرانشهر خبر داد و گفت: بهترین شرایط را برای تردد زائرین به پایانه مرزی تمرچین را فراهم کردیم.

به گزارش پایگاه خبری 598، پیمان آرامون در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص قیمت و روند تردد زائران اربعین حسینی از مرز تمرچین عنوان کرد: با هماهنگی‌های انجام گرفته و تصویب قیمت‌ها، بهترین شرایط را برای تردد زائرین به پایانه مرزی تمرچین را فراهم کردیم

وی افزود: یکی از اصلی ترین دغدغه‌های پیاده روی اربعین حسینی (ع) کاهش هزینه‌های حمل و نقل مسافر در داخل کشور هست که در این راستا و در مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به منظور حفظ شأن و منزلت و زائران اربعین حسینی، بسترهای لازم برای جلوگیری از سو استفاده برخی افراد سودجو و افزایش قیمت‌ها فراهم شده است از این رو زوار گرامی می‌توانند نسبت به خرید اینترنتی و پیش فروش بلیط‌ها اقدام کنند..

آرامون خاطر نشان کرد: به زائرین حرم حسینی (ع) توصیه می‌شود به هیچ وجه از ارائه مبالغ اضافی و همچنین پول نقد اقدام نکرده و در صورت بروز هرگونه تخلف مراتب را با همکاران ما در سامانه ۱۴۱ به صورت شبانه روزی در میان بگذارند.

لیست قیمت‌ها برای تردد از مرز تمرچین به شرح ذیل است:

زوار اربعین حسینی با کمترین قیمت به تمرچین می رسند/لیست قیمت ها

لیست نرخ بلیط ناوگان جاده‌ای بین شهری از تبریز و شهرستان‌های استان آذربایجان غربی به مقاصد مرزی شهرستان پیرانشهر (ویژه ایام اربعین) سال ۱۴۰۲

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها