کد خبر: ۵۲۹۱۱۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۷     ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
رسانه‌های انگلیس گزارش دادند که یک دختر ۱۸ ساله‌ی بریتانیایی در استراحتگاه ساحلی ماگالوف در نزدیکی مایورکای اسپانیا توسط هشت مرد مورد تجاوز گروهی قرار گرفت و تلفن او هم توسط مهاجمان به سرقت رفت.

به گزارش پایگاه خبری 598، رسانه‌های انگلیس گزارش دادند که یک دختر ۱۸ ساله‌ی بریتانیایی در استراحتگاه ساحلی ماگالوف در نزدیکی مایورکای اسپانیا توسط هشت مرد مورد تجاوز گروهی قرار گرفت و تلفن او هم توسط مهاجمان به سرقت رفت.

با این حال گزارش شده است که پلیس اسپانیا از همین تلفن سرقتی برای کمک به ردیابی مظنونان استفاده کرده است که منجر به دستگیری شش تن از هشت عضو گروه متجاوز شد.

طبق گزارش‌ها قربانی در هتل BH Mallorca در ماگالوف مورد حمله قرار گرفت.

تجاوز هشت جوان «چشم و دل سیر» اروپایی به یک دختر نوجوان+عکس

پس از انتشار خبر این رویداد هولناک، کل شهر مایورکا در شوک فرو رفته است.

ظاهراً زن جوان قبل از بازگشت به هتل خود، با اعضای این گروه در یک کافه ملاقات کرده بود.

تجاوز هشت جوان «چشم و دل سیر» اروپایی به یک دختر نوجوان+عکس

گفته می‌شود که این افراد حداقل ۲۰ فیلم از این تجاوز گروهی را روی تلفن‌های خود ضبط کرده است. پلیس همچنان در جستجوی دو مظنون دیگر است.

به گزارش نشریه اسپانیایی Ultima Hora سرقت تلفن دختر نوجوان عامل اصلی به دام افتادن اعضای این گروه شریر شد.

تجاوز هشت جوان «چشم و دل سیر» اروپایی به یک دختر نوجوان+عکس

تجاوز هشت جوان «چشم و دل سیر» اروپایی به یک دختر نوجوان+عکس

قربانی به پلیس اطلاع داد و پلیس شماره او را گرفت و سعی کرد با آن خط تلفن ارتباط برقرار کند.

سپس پلیس مردی را که گوشی را در اختیار داشت، به همراه دو مظنون دیگر به در ورودی هتل کشاند و قربانی آن‌ها را به پلیس نشان داد که بلافاصله توسط پلیس گارد مدنی اسپانیا دستگیر شدند.

کارآگاهان در حال بررسی این پرونده، از جمله واکاوی دقیق محتوای دوربین‌های مدار بسته هتل برای ردیابی مظنونان متواری هستند.

تجاوز هشت جوان «چشم و دل سیر» اروپایی به یک دختر نوجوان+عکس

پنج گردشگر فرانسوی و یک سوئیسی بین ۱۸ تا ۲۶ ساله به دلیل این حمله جنسی وحشتناک دستگیر شدند و قربانی از آن زمان به خانه خود به بریتانیا بازگردانده شد. آثار جراحات و کبودی ناشی از این تجاوز بر بدن او باقی مانده است.

Ultima Hora گزارش می دهد که قربانی به خاطر می آورد که وقتی به اتاقش در هتل رفت، توسط مهاجمان و چراغ های تلفن آنها احاطه شده بود.

تجاوز هشت جوان «چشم و دل سیر» اروپایی به یک دختر نوجوان+عکس

تجاوز هشت جوان «چشم و دل سیر» اروپایی به یک دختر نوجوان+عکس

دیروز گزارش شد که در فیلم‌هایی که از تلفن مظنونان به دست آمده است، شنیده می‌شود که این مردان «لذت می‌برند و می‌خندند».

و گزارش شده است که هیچ صدای زن در هیچ یک از ویدئوها شنیده نمی شود، "حتی زمزمه یا ناله یا هر چیز مشابهی. "

قاضی که این شش مرد را به بازداشتگاه فرستاده است، ادعاهایی مبنی بر اینکه رابطه جنسی "با رضایت" بوده را رد کرده است.

این قاضی زن همچنین اعلام کرد که وجود نشانه‌هایی مبنی بر رفتار «توهین‌آمیز و تحقیرکننده» با این دختر جوان، در تصمیم او برای عدم پذیرش وثیقه‌ی متهمین و اعزام آنان به زندان موثر بوده است.

گزارش شده که قربانی توانسته است از حمله فرار کند و بنا به گزارش‌ها برای کمک به لابی دوید.

نگهبان امنیتی که قربانی مضطرب را پیدا کرد به روزنامه‌ی سان گفت:

"برای شیفت صبح وارد هتل شدم و او را در طبقه پایین دیدم، او خیلی آشفته بود. افتضاح بود. پلیس خیلی خوب با آن برخورد کرد. پلیس در عرض پنج دقیقه آمد و به سرعت به او کمک کرد. "

تصاویر متهمان روز سه شنبه در حالی که با دستبند به دادگاهی در پالما مرکز مایورکا منتقل می شدند، منتشر شد.

مظنونان آنتونی جی، آنتونی آ. و خلیل ا. ، لوکاس اچ. ، توماس ای. و رومن سی تا زمانی که تحقیقات ادامه دارد در زندان باقی می مانند.

گزارش شده است که تیم پلیس قضایی گارد مدنی اسپانیا تعداد زیادی نمونه را در اتاقی که تجاوز ادعا شده در آن رخ داده، جمع آوری کرده است.

به گزارش دیلی میل، گفته می شود که این دختر شرحی از دو مرد دیگر که شاهد این حمله ادعایی بوده اند ارائه کرده است. گارد مدنی اسپانیا اعلام کرده که گمان نمی رود این دو مرد در تجاوز ادعایی شرکت داشتند، اما با تلفن‌های خود فیلم از رویداد فیلم گرفته و هیچ کاری برای جلوگیری از آن انجام نداده اند.

تجاوز گروهی ادعایی، آخرین مورد از یک سری حملات جنسی است که چهره ماگالوف را خدشه دار کرده و به تلاش های مداوم این استراحتگاه ساحلی برای معرفی خود به عنوان یک مقصد تعطیلات صمیمی و امن برای خانواده آسیب رسانده است.

تجاوز هشت جوان «چشم و دل سیر» اروپایی به یک دختر نوجوان+عکس

تفرجگاهی که دهه‌ها به خاطر زندگی شبانه شلوغش شناخته می‌شود، در سال‌های اخیر با اعمال جریمه‌هایی برای رفتارهای ضداجتماعی و محدود کردن فعالیت‌هایی مانند پاتوق کردن دسته جمعی در میخانه‌ها و مسابقات نوشیدنی و شرط‌بندی، سعی در احیای مجدد خود داشته است.

مشتریان این استراحتگاه، از جمله گروه‌هایی از نوجوانان بریتانیایی هستند که برای جشن گرفتن موفقیت تحصیلی خود، به طور معمول در بارها و کلوپ‌های شبانه در نوار ساحلی بدنام پونتا بالنا در این استراحتگاه به تفریح می پردازند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها