کد خبر: ۵۲۹۱۸۰
زمان انتشار: ۰۸:۵۹     ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
ابراهیم نبیونی معاون فناوری پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی گفت:پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی تنها پارک تخصصی در حوزه علوم، فناوری های نرم و صنایع فرهنگی در گستره ملی ایران محسوب می شود.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از کارگر آنلاین، وی افزود: این پارک باتوجه به رسالت جهاد دانشگاهی و ظرفیت های موجود در این نهاد و همچنین با در نظر گرفتن نیازهای کشور برای توسعه و تجاری‌‏سازی فناوری‌‏های نرم و اشتغال‏ زایی در بخش فرهنگ و هنر، صنایع دستی، گردشگری با حوزه نفوذ ملی آغاز به کار کرده است. 

وی عنوان کرد: شبکه گسترده جهاد دانشگاهی دامنه موضوعی پارک فناوری ‏های نرم و صنایع فرهنگی را وسعت بخشیده که امکان انتقال تجربیات در سطح تخصصی بالا را در سراسر کشور فراهم می کند.

معاون فناوری پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی توضیح داد: صنایع فرهنگی که با عنوان صنایع خلاق نیز شناخته می‌شوند؛ به گونه‌ای از صنعت هستند که به خلق ایده، تولید و توزیع محصولات و خدماتی می‌پردازند که ماهیت فرهنگی دارند. این صنایع با قابلیت دانش بنیانی و مبتنی بر خلاقیت، مهارت، نوآوری و فناوری هستند.

  • وی افزود: در چند زمینه به هنرمندان در زمینه های مختلف خدمات‌ ارائه می دهیم و فضای کسب و کار را در تهران،مشهد،شیراز،زنجان،کیش  فراهم کرده ایم و این فضا ادامه دار خواهد بود. ما می توانیم هنری که شما عزیزان دارید را با آموزش هایی که ما ارائه می کنیم تلفیق کنیم و شما از همین آموزش هابا جذب هنرجو درآمد زایی داشته باشید. همچنین یکی از موضوعات مهم کخ امسال به آن توجه ویژه شده صادرات محصولات است که با خدمات پس از فروش و استاندارد سازی می توانیم در حوزه صادرات هم نقش مهمی را انجام دهیم.
  • تبیونی اظهار کرد: هدف اصلی این پارک، تسهیل در امر خلق ایده، تولید و توزیع محصولات و خدماتی است که ماهیت فرهنگی و خلاق در زمینه‌های گردشگری، موسیقی، صنایع دستی، صنایع دیداری و شنیداری، فناوری اطلاعات، هنرهای تجسمی، اسباب‌بازی و سرگرمی، دین و قرآن، طراحی محصول و گرافیک، نشر و چاپ، معماری، فناوری آموزش، هنرهای نمایشی، نقاشی، عکاسی، مد و پوشاک، رسانه، بازی‌های رومیزی، تبلیغات و بازاریابی و سایر حوزه‌های صنایع خلاق فرهنگی دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها