کد خبر: ۵۲۹۲۴۴
زمان انتشار: ۰۹:۴۵     ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
مسئول کمیته منابع انسانی و جذب خادم قرارگاه مردمی اربعین استان قم با اشاره به خدمت رسانی به زائران امام حسین علیه السلام تا ۲۵ شهریور ماه گفت: تا کنون نزدیک به ۴۰ موکب در شهر مقدس قم برای خدمت رسانی به زائران اباعبدالله علیه السلام اعلام آمادگی کردند که از سوی قرارگاه اربعین به صورت حضوری وضعیت سنجی شده اند و نحوه امکانات دهی آنها به زائران بررسی شده که به مرور در چرخه خدمت رسانی قرار می گیرند.

به گزارش پایگاه خبری 598، محمد حسین رحمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به آغاز فعالیت‌های خدمت رسانی قرارگاه اربعین قم از اول شهریورماه، گفت: امسال در سطح شهر قم مواکب متعددی فعال است که عهده دار خدمت رسانی اسکان و اطعام زائران امام حسین علیه السلام هستند.

مسئول کمیته منابع انسانی و جذب خادم قرارگاه مردمی اربعین استان قم افزود: یکی از مواکب قرارگاه مردمی اربعین در قم، موکب امام زاده شاه جمال علیه السلام، در ابتدای جاده اراک است که به عنوان موکب شماره یک قرارگاه خدمات فرهنگی شامل غرفه های فرهنگی و اطعام و اسکان زائران را از اول شهریور آغاز کرده است.

وی با اشاره به ادامه خدمت رسانی به زائران امام حسین علیه السلام تا ۲۵ شهریور ماه گفت: تا کنون نزدیک به ۴۰ موکب در شهر مقدس قم برای خدمت رسانی به زائران اباعبدالله علیه السلام اعلام آمادگی کردند که از سوی قرارگاه اربعین به صورت حضوری وضعیت سنجی شده اند و نحوه امکانات دهی آنها به زائران بررسی شده که به مرور در چرخه خدمت رسانی قرار می گیرند.

رحمانی افزود: قرارگاه مردمی اربعین به صورت کاملا مردمی است و تمامی هزیه ها توسط خیرین و همچنین زائرانی که در موکب ها اسکان داده شده و یا از خدمات آن استفاده می کنند، در قالب نذورات تأمین می شود.

وی درباره نحوه پذیرش زائران جهت اسکان در موکب های قرارگاه اربعین قم گفت: پذیرش زائران در این مواکب به دو شکل حضوری و اینترنتی انجام می شود. در ثبت نام اینترنتی، به محض ورود زائران به شهر مقدس قم، پیامک خوش آمد گویی به آنها ارسال می شود که در آن لینک پایگاه اینترنتی قرارگاه اربعین به آدرس: https://hikarbala.com در اختیار آنها قرار می گیرد که با مراجعه به آن، می توانند در موکب هایی که مشخصات و آدرس آنها در سایت قرار داده شده، پذیرش شوند.

مسئول کمیته منابع انسانی و جذب خادم قرارگاه مردمی اربعین استان قم افزود: اگر احیانا کسی این مراحل را طی نکند و مستقیم به موکب ها مراجعه کند، در ورودی موکب ها، پذیرش خواهران و برادران انجام می گیرد.

وی درباره نحوه دریافت نذورات گفت: اگر کسی بخواهد در عرصه خدمت به زائران امام حسین علیه السلام کمکی داشته باشداز طریق سایت قرارگاه به قسمت پرداخت کمک های مردمی و نذورات مراجعه کنند و یا از طریق شماره حساب هایی که در سایت قرار داده شده است، نذورات خود را پرداخت کنند.

رحمانی ادامه داد: خیرین گرامی برای نذورات غیر نقدی شامل کالاهای مورد نیاز هم می تواند به دفتر قرارگاه مردمی اربعین به آدرس بلوار امین، کوچه ۳، فرعی ۴، پلاک ۱۲ مراجعه کنند.

وی در پایان افزود: قرارگاه مردمی اربعین قم امکان جذب خادمین افتخاری در راستای فعالیت در موکب ها را فراهم آورده و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی قرارگاه، برای خدمت به زائران امام حسین علیه السلام مشارکت داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها