کد خبر: ۵۲۹۷۸۰
زمان انتشار: ۱۴:۵۴     ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین با اشاره به سفر وزیر دفاع این کشور به ایران اعلام کرد که ایران همسایه و شریک روسیه است.

به گزارش پایگاه خبری 598، «میخائیل اولیانوف»، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین با بازنشر تصاویر دیدار رئیس ستادکل نیروهای مسلح ایران و وزیر دفاع روسیه در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر): ایران همسایه و شریک ماست. گفتگو از جمله بین مقامات نظامی، ضروری است.

اولیانوف: ایران همسایه و شریک روسیه است

ارتشبد سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه دیروز سه‌شنبه با دعوت رسمی سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به ایران در صدر هیأت بلندپایه‌ای از مقامات نظامی این کشور وارد تهران شد. توسعه دیپلماسی دفاعی، گسترش همکاری‌های دو جانبه و همچنین مقابله با تهدیدات مشترک و تروریسم بین المللی از جمله محورهای اصلی این دیدار محسوب می‌شود.

وزیر دفاع روسیه دیروز پس از دیدار با سرلشکر باقری با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: در جریان مذاکرات در تهران، وضعیت قره باغ و دیگر مسائل با محمدحسین باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت. روابط روسیه و ایران در زمینه دفاعی به نحو پویایی در حال توسعه است. میزان دیدارها در سطوح مختلف افزایش یافته است. روابط روسیه و ایران در حوزه دفاعی به خوبی توسعه می‌یابد.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها