کد خبر: ۵۲۹۸۰۰
زمان انتشار: ۱۵:۱۲     ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
مدافع تیم ملی برزیل و بازیکن تیم فوتبال النصر گفت: استقبال مردم ایران خاطره خوبی برایمان رقم زد.

به گزارش پایگاه خبری 598، تیم فوتبال النصر در هفته نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی میهمان پرسپولیس بود که توانست با فوق ستاره‌هایی چون کریستیانو رونالدو، سادیو مانه، مارسلو بروزوویچ، آیمریک لاپورت و اوتاویو پرسپولیس را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد تا کار خود را با برد آغاز کرده باشد.

با توجه به قوانین afc در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، هر تیم تنها می تواند از پنج بازیکن خارجی استفاده کند و به همین خاطر النصر ستاره هایی چون اندرسون تالیسکا و الکس تلس را در این بازی نتوانست استفاده کند.

الکس تلس ستاره سابق پورتو، منچستریونایتد و سه‌ویا پس از دیدار پرسپولیس و النصر در زمین چمن ورزشگاه آزادی باقی ماند تا به صورت اختصاصی تمرینات خود را انجام دهد تا بدنش از شرایط ایده‌آل دور نماند.

این بازیکن گفت‌وگوی کوتاهی انجام داد که در زیر می خوانید.

این بازیکن ابتدا در مورد حضور در ورزشگاه آزادی و تقابل با پرسپولیس اظهار داشت: استقبال مردم ایران برای من خیلی خوب و جذاب بود و برایم جالب توجه بود.

وی در مورد استقبال از رونالدو هم گفت: او بزرگ و محبوبی است. رونالدو نه تنها در ایران بلکه همه جای دنیا بسیار محبوب است. این استقبال اما برای او جذاب و ویژه بود.

مدافع چپ تیم ملی برزیل که امسال به النصر پیوسته در مورد غیبتش در این بازی و تمرینات اضافه او پس از این مسابقه تاکید کرد: این قانون است و نظر مربی بود. من باید همیشه آماده باشم تا در صورت نظر مربی با آمادگی کامل برای تیمم به میدان بروم.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها