کد خبر: ۵۳۰۳۱۴
زمان انتشار: ۱۰:۰۱     ۱۷ مهر ۱۴۰۲
مرد جوان که همسرش را که در یک مدرسه غیر انتفاعی سرایدار بوده، به قتل رسانده، در تازه‌ترین ادعای خود شنیدن صداهای عجیبی را که به او دستور قتل داده‌اند عامل این جنایت دانست.

به گزارش پایگاه خبری 598، رسیدگی به این پرونده از ساعت ۶ بعد از ظهر ۲۲ شهریور و با گزارش قتل زنی در یک مدرسه غیرانتفاعی آغاز شد. با گزارش این خبر بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شده و با جسد زن ۴۰ ساله در طبقه همکف مواجه شدند.

بررسی‌ها نشان می‌داد مقتول سرایدار مدرسه است و به همراه شوهر و دو فرزندش در آنجا زندگی می‌کند و عامل جنایت همسر مقتول است و این قتل در مقابل چشمان وحشت زده فرزندانشان رخ داده است. در ادامه تحقیقات فاتل فراری در انباری که محل کارش بود شناسایی و دستگیر شد.

وی در تازه‌ترین اعترافاتش گفت: ۱۵ سال قبل به شیشه و متادون معتاد شدم، بیش از ۱۰ بارهمسرم مرا در کمپ بستری کرد تا ترک کنم اما بی‌فایده بود. هر بار که از کمپ خارج می‌شدم بلافاصله به سراغ مواد می‌رفتم. ۵ سالی می‌شود که مدام صدایی می‌شنوم که می‌گوید: همسرت دروغ می‌گوید و می‌خواهد به تو خیانت کند.

بچه هایت را کتک بزن. حتی صداها در خواب هم به سراغم می‌آید و مدام در گوشم این حرف‌ها را نجوا می‌کنند. زمانی که مواد را ترک می‌کنم این صداها بیشتر می‌شود و حتی برای فرار از صداهای آزاردهنده به روانشناس و روانپزشک هم مراجعه کرده‌ام اما فایده‌ای نداشت.

متهم ادامه داد: روز حادثه از محل کارم به خانه آمدم. همسرم در حال آشپزی بود مثل همیشه باهم جر و بحثمان شد. همان‌طور که من و همسرم باهم دعوا می‌کردیم، دوباره صداها را شنیدم که به من می‌گفتند زنت می‌خواهد طلاق بگیرد و با شخص دیگری ازدواج کند.

اگر او را نکشی، از تو طلاق می‌گیرد. مدتی قبل خواهر همسرم به من چاقویی هدیه داده بود، آن را برداشتم و با چاقو به جانش افتادم. فتانه فرار می‌کرد و من در تعقیبش تا طبقه اول مدرسه آمدم و او را با ضربات چاقو از پا درآوردم. وقتی همسرم را به قتل رساندم صداها در گوشم نجوا کردند: خوب کاری کردی که او را کشتی. آنقدر صداها زیاد بودند که صدای بچه هایم را نمی‌شنیدم که التماسم می‌کردند تا مادرشان را رها کنم.

الان هم صداها را می‌شنوم که به من می‌گویند کار اشتباهی نکردی، پشیمان نباش، اما من خیلی پشیمانم و دلم می‌خواهد هر چه زودتر قصاص شوم.

این در حالی است که متهم برای بررسی صحت روانی به پزشکی قانونی معرفی شده است. بدین ترتیب بازپرس محمدرضا صاحب جمعی دستور تشکیل هیأت سه نفره پزشکی قانونی و بررسی صحت روانی او را صادر کرد.

منبع: روزنامه ایران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها