کد خبر: ۵۳۰۵۷۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۲۴ مهر ۱۴۰۲
قیمت خودرو امروز ۲۴ مهر ۱۴۰۲ نیز همانند روزهای گذشته، تغییر اساسی ندارد. اغلب خودروها افت و خیز جزئی داشته و افزایش یا کاهش عجیب و غریبی در بازار به چشم نمی‌خورد.

به گزارش پایگاه خبری 598، تجارت‌نیوز نوشت: قیمت خودرو امروز ۲۴ مهر ۱۴۰۲ نیز همانند روزهای گذشته، تغییر اساسی ندارد. اغلب خودروها افت و خیز جزئی داشته و افزایش یا کاهش عجیب و غریبی در بازار به چشم نمی‌خورد.

قیمت خودرو امروز دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ تغییرات عجیبی ندارد. بسیاری از محصولات در ثبات کامل قیمتی قرار داشته و تعدادی دیگر، افت و خیز جزئی دارد. نرخ دلار از انتهای هفته گذشته نزولی شد و همین امر موجب کاهشی شدن بازار خودرو شد. از سوی دیگر آغاز فروش خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه از ابتدای روز گذشته نیز توانست فشار فروش را در بازار افزایش دهد.

خودروهای وارداتی نیامده میلیاردی شدند

قیمت خودروهای داخلی
قیمت خودروهای داخلی، امروز نوسانات بسیار جزئی دارد. کوییک دنده‌ای S هاچ‌بک ارزان ایرانی به شمار می‌رود که دقیقاً همانند روز گذشته، یک میلیون تومان افت داشته و با نرخ ۳۴۸ میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با مدل ۱۴۰۱ ارزان‌ترین هاچ‌بک تولیدی ایران خودرو محسوب می‌شود که روز گذشته صعودی بود. این هاچ‌بک پرطرفدار با افت قیمت پنج میلیونی، دوباره به قیمت ۴۸۰ میلیون تومان رسیده است.


افت و خیز قیمت ها در بازار خودرو / کوئیک، پژو، سمند، هایما، جک و چری تیگو چند شد؟

پژو ۲۰۷i دنده‌ای از دیگر هاچ‌بک‌های ایران خودرو محسوب می‌شود که با سه میلیون تومان افزایش قیمتی که تجربه کرد، با نرخ ۶۱۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

سمند سورن پلاس بنزینی همانند پژو ۲۰۶ تیپ ۲ از رکوردداران افت قیمت در بازار خودروهای داخلی هستند. این خودرو نیز افت پنج میلیونی داشته و به قیمت ۵۷۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی
قیمت خودروهای مونتاژی نیز همانند داخلی‌های بازار از نوسانات جزئی برخوردار است.

هایما S۵ اتوماتیک محصول مونتاژی شرکت ایران خودرو نیز توانست با افزایش جزئی پنچ میلیون تومانی، دوباره به نرخ یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان برسد.

جک S۵ نیوفیس یکی از محبوب‌ترین کراس‌اوورهای مونتاژی کرمان موتور بوده که با افت ۱۰ میلیونی، با قیمت یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

 

افت و خیز قیمت ها در بازار خودرو / کوئیک، پژو، سمند، هایما، جک و چری تیگو چند شد؟

چری تیگو ۷IE کراس‌اوور نه‌چندان جدید شرکت مدیران خودرو است که حدود پنج میلیون تومان افزایش قیمت داشته و با نرخ یک میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

فردا T۵ محصول مونتاژی فردا موتورز محسوب می‌شود که سرانجام پس از هفته‌ها ثبات قیمتی، توانست ۱۰ میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده و با قیمت یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان خرید و فروش شود.

پیش‌بینی قیمت خودروهای داخلی
باتوجه به آرام گرفتن قیمت خودرو نسبت به هفته گذشته، احتمالاً رفتارهای هیجانی در بازار ارز و خودرو، فروکش کرده است. بنابراین با آغاز ثبت‌نام و تحویل خودروهای وارداتی از هفته‌های آینده نیز احتمال می‌رود که بازار خودرو در رکود بیشتری فرو رود؛ اما باید توجه داشت که نرخ دلار در بازار آزاد، یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در بازار خودرو بوده و مادامی که قیمت دلار بالا و پایین شود، روی قیمت خودرو نیز تأثیر خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها