کد خبر: ۵۳۰۷۳۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۰     ۳۰ مهر ۱۴۰۲
شاخص کل بورس در وضعیت متعادل قرار گرفته و ۳۶۰ نماد در وضعیت مثبت قرار گرفته اند.

به گزارش پایگاه خبری 598، در ۲ ساعت و ۱۴ دقیقه‌ای که از بازار می‌گذرد ارزش معاملات خرد عدد ۲,۲۰۴ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که نسبت به مدت زمان مشابه در میانگین هفتگی، ۱۱% افزایش داشته است. اما نسبت به مدت زمان مشابه در میانگین ماهانه، ۹% کاهش داشته است.

در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، خروج نقدینگی حقیقی (فروش حقیقی به حقوقی) به ارزش ۱,۴۲۱ میلیارد تومان را نشان می‌دهد. امروز نیز روند خروج نقدینگی حقیقی برای چهارمین روز متوالی با ثبت رقم ۳۴ میلیارد تومان همچنان ادامه دارد. این در حالی است که در یک هفته گذشته از شدت خروج نسبت به میانگین ماهانه کاسته شده است.

برآیند معاملات صندوق‌های درآمد ثابت نیز در یک هفته گذشته حاکی از ۱۰ میلیارد تومان ورود نقدینگی حقیقی به این صندوق‌ها است. اما صندوق‌های درآمد ثابت امروز شاهد ۱۸۵ میلیارد تومان خروج نقدینگی بوده‌اند. این دومین روز متوالی است که نقدینگی حقیقی از این صندوق‌ها خارج می‌گردد.

ارزش صف‌های خرید ۱۷۸ میلیارد تومان است که نسبت به میانگین هفتگی ۱۷ میلیارد تومان افزایش داشته است. این در حالی است که ارزش صف‌های فروش هم با افزایش ۱۵ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی، در محدوده ۲۶۷ میلیارد تومان قرار دارد.

تاکنون ۳۶۰ نماد مثبت، ۲۹۳ نماد نیز منفی هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها