کد خبر: ۵۳۱۲۸۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۷     ۱۶ آبان ۱۴۰۲
آمریکا و اسرائیل از تئوری «‌مرد دیوانه‌»! استفاده می‌کنند که برای ترساندن حریف استفاده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری 598، کیهان نوشت؛ گفت: جو بایدن یک ژنرال و چند افسر ارشد آمریکا را برای مشاوره به ارتش رژیم صهیونیستی و مدیریت حمله زمینی به غزه، به اسرائیل فرستاده است!

گفتم: موز اگر قوت داشت کمر خودش را راست می‌کرد! غرب آسیا طی چهار دهه گذشته به ویترین شکست‌های پی‌در‌پی آمریکا تبدیل شده است. آمریکا اگر خیلی کارآمد بود و توان برنامه‌ریزی داشت جلوی شکست‌های خودش را می‌گرفت.

گفت: آمریکا و اسرائیل از تئوری «‌مرد دیوانه‌»! استفاده می‌کنند که برای ترساندن حریف استفاده می‌شود. نیکسون به رسانه‌های آمریکایی گفته بود او را برای ویتنامی‌ها یک مرد دیوانه معرفی کنند که به هر کاری دست می‌زند! و نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل می‌گفت ترامپ از من خواسته بود که شخصیت او را به‌گونه‌ای معرفی کنم که برای تحقق خواسته‌هایش هیچ خط قرمزی نمی‌شناسد! و موشه دایان می‌گفت فلسطینی‌ها باید مرا یک سگ ‌هار بدانند که همه را گاز می‌گیرد! و‌...

گفتم: یارو می‌گفت از دست فلانی خیلی عصبانی بودم. دیشب خواب دیدم که خرخره‌اش را به دندان گرفته و می‌جَوم! ناگهان همسرم بیدارم کرد و گفت مرد ناحسابی خودتو جمع کن! خجالت داره! نگاه کردم، دیدم ‌ای دل غافل! نصف کش شلوارم را جویده‌ام و‌... خیلی آبرو‌ریزی شده بود!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها