کد خبر: ۵۳۱۵۸۸
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۲۷ آبان ۱۴۰۲
کیفیت هوای تهران امروز / شنبه همچون روز گذشته در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از ایرنا، وزش باد که از روز پنجشنبه هفته گذشته در تهران شروع شده بود موجب تمیزی هوای تهران شد و از روز جمعه کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار گرفت.

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، اکنون شاخص لحظه ای کیفیت هوای پایتخت بر روی عدد ۸۹ (قابل قبول) قرار دارد و همچنین میانگین ۲۴ ساعت گذشته نیز بر روی عدد ۷۱ (قابل قبول) قرار داشت.

طبق آخرین آمار از ایستگاه های سنجش کیفیت هوای تهران، امروز/ شنبه در تمامی نقاط شهر کیفیت هوا در شرایط قابل قبول قرار دارد.

از ابتدای سال جاری تا امروز هشت روز هوای پاک، ۱۷۱ روز هوای قابل قبول، ۵۷ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و پنج روز هوای ناسالم برای تمامی گروه‌ها در روز شمار شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است.

به گزارش ایرنا، شاخص کیفیت هوا معیاری برای تعیین روزانه کیفیت هوا و میزان ارتباط آن با سطوح سلامت افراد است که به ترتیب از صفر تا ۵۰ در شرایط پاک یا سبز، ۵۱ تا ۱۰۰ در شرایط قابل قبول یا زرد، ۱۰۱ تا ۱۵۰ در شرایط ناسالم برای گروه حساس یا نارنجی، ۱۵۱ تا ۲۰۰ در شرایط ناسالم برای همه یا قرمز، ۲۰۱ تا ۳۰۰ در شرایط بسیار ناسالم یا بنفش و ۳۰۱ تا ۵۰۰ در شرایط خطرناک یا ارغوانی تعیین شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها