کد خبر: ۵۳۲۱۳۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۷     ۱۱ آذر ۱۴۰۲
نشریه «گاتزتا دلواسپرت» با استناد بر اخبار دریافتی خود عنوان کرد: سران باشگاه اینتر ایتالیا در سفر اخیر خود به پرتغال تصمیم دارند مذاکرات مستقیم با مهدی طارمی و مسئولان پورتو برای انتقال این بازیکن در ژانویه سال ۲۰۲۴ را آغاز کنند.

به گزارش پایگاه خبری 598، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پس از کش و قوس‌های فراوان تصمیم گرفت در آخرین فصل از قراردادش با پورتو در این تیم بماند. او با وجود روند نزولی خود در فصل جاری فوتبال باشگاهی پرتغال که فاصله زیادی با آمار فصل قبلی اش دارد همچنان موردتوجه چند باشگاه اروپایی است که از اینتر ایتالیا به عنوان جدی‌ترین آنها یاد می‌شود.

نشریه «گاتزتا دلواسپرت» با استناد بر اخبار دریافتی خود عنوان کرد: سران باشگاه اینتر ایتالیا در سفر اخیر خود به پرتغال تصمیم دارند مذاکرات مستقیم با مهدی طارمی و مسئولان پورتو برای انتقال این بازیکن در ژانویه سال ۲۰۲۴ را آغاز کنند. عملکرد پر فراز و نشیب مهاجمان اینتر باعث تصمیم جدی مدیران اجرایی این باشگاه شده است تا طارمی را با داشتن آماری ایده آل به ایتالیا ببرند. همچنین آنها قصد دارند بوسمن را نیز از اسپورتینگ به اینتر ترانسفر کنند تا نشان دهند پروژه‌ای جذاب برای زمستان پیش رو دارند.

پیگیری‌ها از نزدیکان طارمی نیز نشان می‌دهد او تصمیم خود برای جدایی از پورتو را گرفته است و در صورت توافق با اینتر ایتالیا خیلی زود آن را رسانه‌ای خواهند کرد تا تکلیف این مهاجم قبل از حضور در جام ملت‌های آسیا مشخص شود.  سران اینتر ایتالیا تصمیم دارند علاوه بر مذاکره با رئیس باشگاه پورتو جلسه‌ای را با مدیر برنامه‌های طارمی نیز داشته باشند تا در صورت توافقات لازم انتقال او خیلی زود انجام شود. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها