کد خبر: ۵۳۲۲۳۲
زمان انتشار: ۰۹:۰۶     ۱۴ آذر ۱۴۰۲
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه از توزیع ۲۰ هزار و ۳۱۳ سری جهیزیه در بین زوج‌های نیازمند کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرگزاری مهر، سردار سید ضیاالدین حزنی امروز دوشنبه در مراسم اهدای جهیزیه به نیازمندان لرستان، اظهار داشت: در سخنانی با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته قرار است که ۲۰ هزار و ۳۱۳ سری جهیزیه توزیع شود، اظهار داشت: رویکرد ما در این حوزه بحث ازدواج آسان و جلوگیری از طلاق است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به بحث جوانی جمعیت و فرزندآوری در کشور، گفت: تشکیل خانواده به طور حتم منجر به رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی در کشور می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه با تأکید بر اینکه سپاه لرستان تا امروز چهارهزار و ۶۸ سری جهیزیه در بین نیازمندان توزیع کرده است، گفت: این اقدام با همکاری کمیته امداد و در ادامه با همکاری بهزیستی استمرار خواهد داشت.

سردار حزنی در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی برای حمایت از زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست در کنار سایر اقشار نیازمند، عنوان کرد: با ازدواج آسان، خوشحالی را در سطح کشور ایجاد کنیم.

وی با تقدیر از کمیته امداد در راستای همکاری با سپاه در حوزه‌های مختلف، تصریح کرد: با همکاری کمیته امداد امسال بخش عظیمی از مشکل تأمین کولرگازی مناطق گرم کشور را حل کردیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها