کد خبر: ۵۳۲۵۱۵
زمان انتشار: ۱۰:۲۵     ۲۳ آذر ۱۴۰۲
فرمانده پلیس راه کندوان با اشاره به بارش برف در ارتفاعات محور کندوان و ضرورت به همراه داشتن زنجیرچرخ، گفت: محدودیت‌ ترافیکی یک‌طرفه در محور کندوان از ساعت ۱۲ اجرا می‌شود.

 به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرگزاری فارس در مازندران، محمد احمدی اظهار کرد: شاهد بارش برف پراکنده در  ارتفاعات محور کندوان به‌صورت مقطعی هستیم که تاکید ما به رانندگان این است به خودروهای خود زنجیرچرخ بکشند.

وی افزود: از لحاظ ترافیکی هم تردد خودروها در حوزه استان البرز رو به افزایش است که انتظار داریم طی دو ساعت آینده محور مسیر مرزن‌آباد مسدود شود.

فرمانده پلیس راه کندوان بیان کرد: براین اساس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز پنج‌شنبه ۲۳ آذرماه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ امروز از ابتدای تونل کندوان به‌سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

احمدی به شروع طرح زمستانه پلیس راه در سطح استان اشاره کرد و افزود: پلیس راه به‌صورت ویژه کنترل زنجیرچرخ را در دستور کار خود تا پایان طرح قرارداده است.

وی خاطرنشان کرد: کاربران ترافیکی باید علاوه بر داشتن زنجیرچرخ و همچنین نحوه بستن زنجیرچرخ در زمان لزوم اقدام کنند که درصورت فقدان زنجیر چرخ علاوه بر اعمال قانون از ادامه حرکت در محورهای کوهستانی بازمی‌دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها