کد خبر: ۵۳۲۶۶۹
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۳۰ آذر ۱۴۰۲
نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن مخالفت با درخواست‌های بین‌المللی برای آتش‌بس اعلام کرد که جنگ علیه غزه را «تا آخر» ادامه خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین اظهارنظر درباره جنگ علیه فلسطینیان ساکن غزه وعده داد که تا زمان نابودی گروه حماس به این جنگ ادامه می‌دهد.

به گزارش «میدل‌ایست مانیتور»، نتانیاهو مدعی شد که «ما جنگ را تا آخر ادامه می‌دهیم. جنگ تا زمان نابودی کامل حماس و پیروزی نهایی ادامه خواهد داشت.موضع‌گیری‌های وی در باب تداوم جنگ در غزه، در بحبوحه گزارشاتی مبنی بر توافق احتمالی این رژیم و حماس برای اجرای طرح آتش‌بس موقت دوم جهت تبادل اسرای جنگی در نوار غزه بیان می‌شود.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که  «آنهایی که فکر می‌کنند ما جنگ را متوقف می‌کنیم، ارتباطشان را با واقعیت از دست داده‌اند. ارتش اسرائیل تا زمانی که حماس را نابود نکند، گروگان‌هایش را باز نگرداند و تهدیدات را از غزه برطرف نکند، متوقف نخواهد شد».

نتانیاهو خطاب به رهبران حماس ادعا کرد: آنها دو راه بیشتر ندارند. یا تسلیم شوند و یا اینکه بمیرند».

به گفته مقامات وزارت بهداشت فلسطین از آغاز حملات ۷ اکتبر در غزه تا کنون رژیم صهیونیستی دست کم ۲۰ هزار فلسطینی را که عمدتا زنان و کودکان بوده‌اند، به شهادت رسانده و بیش از ۵۲ هزار نفر دیگر را مجروح کرده است.حملات رژیم صهیونیستی، غزه را به ویرانه‌ای تبدیل کرده است که در نتیجه آن نیمی از مناطق مسکونی ویران شده‌ و نزدیک به ۲ میلیون نفر دیگر در این منطقه به دلیل کمبود غذا و آب سالم، آواره شده‌اند.

ارتش اسرائیل امروز پنجشنبه و در هفتاد و ششمین روز جنگ این رژیم علیه فلسطینیان خبر داد که سه نظامی دیگر اسرائیلی در غزه کشته شدند و شمار تلفات نظامیان اسرائیلی به ۴۶۹ نفر افزایش یافته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها