کد خبر: ۵۳۲۷۹۳
زمان انتشار: ۰۹:۰۶     ۰۵ دی ۱۴۰۲
سویه جدید COVID-۱۹ به نام JN.۱ از نظر درمانی نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است و به نظر می‌رسد یکی از راهکارهای مقابله با آن ارتقای ایمنی بدن با افزودن گیاهان و ادویه‌های اثربخش به چای سبز باشد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از همشهری آنلاین: سویه جدید COVID-۱۹ به نام JN.۱ از نظر درمانی نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است و به نظر می‌رسد یکی از راهکارهای مقابله با آن ارتقای ایمنی بدن با افزودن گیاهان و ادویه‌های اثربخش به چای سبز باشد.

اگر شما هم نگران تقویت ایمنی خود هستید، این ۵ گیاه و ادویه را به فنجان چای سبز خود اضافه کنید تا اثربخشی درمانی آن را افزایش داده و سلامت کلی را نیز بهبود ببخشد.

زنجبیل

 
با این ۵ ادویه سیستم ایمنی‌تان را دوپینگ کنید

زنجبیل دارای خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی است و به همین دلیل ممکن است به تقویت سیستم ایمنی و تسکین مشکلات تنفسی کمک کند. برای این منظور می‌توانید تکه‌های زنجبیل تازه یا پودر زنجبیل را به چای سبز خود اضافه کنید.

دارچین

با این ۵ ادویه سیستم ایمنی‌تان را دوپینگ کنید

دارچین سرشار از آنتی اکسیدان است و خاصیت ضد التهابی دارد به همین دلیل ممکن است به حمایت از سیستم ایمنی بدن و تنظیم سطح قند خون کمک کند. یک چوب دارچین یا دارچین آسیاب شده می‌تواند به چای سبز شما گرما و طعم بدهد.

زردچوبه

با این ۵ ادویه سیستم ایمنی‌تان را دوپینگ کنید

زردچوبه حاوی کورکومین است، ترکیبی که به دلیل اثرات ضد التهابی و آنتی اکسیدانی آن شناخته شده است. افزودن مقداری زردچوبه به چای سبز می‌تواند به طور بالقوه سیستم ایمنی بدن را تقویت کند.

میخک

با این ۵ ادویه سیستم ایمنی‌تان را دوپینگ کنید

میخک سرشار از آنتی اکسیدان است و خاصیت ضد میکروبی دارد. این ادویه طعمی گرم و تند به چای سبز اضافه می کنند. می‌توانید از میخک کامل یا میخک آسیاب شده به مقدارکم در فنجان چای سبز خود استفاده کنید.

هل

با این ۵ ادویه سیستم ایمنی‌تان را دوپینگ کنید

هل دارای خواص آنتی اکسیدانی است و ممکن است به بهبود هضم کمک کند. هل طعمی معطر و کمی شیرین به چای سبز اضافه می‌کند. می‌توانید در چای خود از غلاف هل کامل یا هل آسیاب شده استفاده کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها