کد خبر: ۵۳۲۸۰۰
زمان انتشار: ۰۹:۳۸     ۰۵ دی ۱۴۰۲
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر اینکه خیانت حکومتها و جنایت صهیونیستها را البته جز به خون نمی شد شست ولی باید شست، افزود: مسیر تاریخ، حتما باید عوض شود. از این پس، همه چیز ممکن است .

به گزارش پایگاه خبری 598، حسن رحیم پور ازغدی درنشست جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاههای خراسان گفت: یک قرن است دشمنان ما به خود ما تکیه داده‌ و منابع جهان اسلام را بواسطه چاکران‌شان در امارات، آل سعود، بحرین، اردن، مصر، قطر، ترکیه و ایران پهلوی چریده و ما را با زور و پول و نفت خودمان، زمین زده اند.

وی با اشاره به اینکه عراق ، یمن ، ایران آزاد ، لبنان ، سوریه و فلسطین ، اینسوی خندق در طرف درست تاریخ ایستاده اند افزود: آنان منفور و اینان محبوب شده اند. هرچه برای ناامید کردن یا ترساندن ملتها از مقاومت، لازم است در بساط دشمن بود اما با یک طوفان ، همه چیز بهم ریخت .

ازغدی گفت: غیرممکن تا وقتی غیرممکن است که انجامش نداده باشیم. اکنون دارد انجام می شود. از این پس ، همه چیز ممکن است .

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر اینکه خیانت حکومتها و جنایت صهیونیستها را البته جز به خون نمی شد شست ولی باید شست، افزود: مسیر تاریخ ، حتما باید عوض شود. احتمالا تکلیف آمریکا و متحدین غربی اش و گماشتگان شرقی اش ، باید یکجا روشن شود. بدجوری بهم گره خورده اند. من نیستم ، شما هستید، ده سال دیگر ، جهان ، جهانی بکلی دگر خواهد بود. از آنسوی این تونل وحشت ، نور بوضوح دیده میشود و این شهیدانند که بن بست تاریخ معاصر را خواهند شکست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها