کد خبر: ۵۳۳۳۴۳
زمان انتشار: ۲۱:۰۶     ۱۷ دی ۱۴۰۲
معاون بهره برداری شرکت ملی فولاد ایران:
معاون بهره برداری شرکت ملی فولاد ایران،درآستانه برگزاری پنجمین “نمایشگاه ملی فولادایران”گفت: این شرکت در راستای ماموریت های خود از طرح های بومی سازی قطعات، تجهیزات و خطوط تولید صنعت فولاد حمایت می نماید.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی فولادایران، احمداحمدی با اعلام مطلب فوق افزود: با ایجاد مدیریت بومی سازی در شرکت، در راستای شناسایی و هماهنگی های لازم فی‌مابین سازندگان بخش خصوصی و واحدهای تولیدی صنعت فولاد نقش جدی را شروع نموده ایم که در این راستا بطور نمونه می توان به بومی سازی تابلوهای برق و بوسترفن های کوره اشاره کرد.

معاون بهره برداری شرکت ملی فولاد ایران افزود:، همچنین قطعات و تجهیزات کمپرسورهای احیاء درحال حاضر در دست ساخت بوده که بدین ترتیب در آینده ارزبری احداث واحدهای فولادی کاهش یافته و میزان وابستگی به خارج از کشور کاهش می یابد.

احمدی بابیان برنامه های آینده شرکت ملی فولاد خاطرنشان ساخت: می توان به راه اندازی نمایشگاه مجازی قطعات و تجهیزات در جهت ایجاد ارتباط بیشتر با سازندگان داخلی در جهت توسعه ساخت داخلی تعداد قطعات و تجهیزات زنجیره صنعت فولاد، اشاره نمود.

همچنین در جهت بازیافت حرارت به روش ORC استفاده از روش های تأمین گاز از ذغال حرارتی و رفع محدودیت های تأمین گاز طبیعی و استفاده از هیدروژن بیشتر در احیاء اکسیدی آهن در جهت تولید سبز در دست مطالعه بوده که امید می رود در آینده محیط زیست سالم تر و بهتری داشته باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها