کد خبر: ۵۳۳۶۷۳
زمان انتشار: ۱۲:۲۷     ۲۷ دی ۱۴۰۲
یکی از ژنرال‌های نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی به ناتوانی این رژیم در نابودی جنبش حماس اذعان کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، «اسحاق بریک» ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در گفتگو با روزنامه عبری زبان هاآرتص اذعان کرد: ما هرگز نخواهیم توانست حماس را نابود کنیم. هر روز که می‌گذرد تحقق این هدف بیش از پیش ناممکن می‌شود.

وی در ادامه افزود: اگر به درگیری‌ها در خان یونس و اردوگاه‌های مرکزی ادامه دهیم صدها کشته و هزاران زخمی در میان نظامیان اسراییلی برجای خواهد ماند.

به تازگی نیز ایهود لاوی مقام سابق موساد در سخنانی اعلام کرده است که فشار نظامی تل آویو و جنگ علیه غزه تنها به کشته شدن اسرای اسراییلی منجر خواهد شد.

وی اضافه کرد که فشارهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه به توافق منجر نخواهد شد بلکه تنها باعث کشته شدن اسرای اسراییلی در غزه می‌شود.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد که برآوردهای ارتش حاکی از آن است که جنبش حماس تا ماه‌ها قادر به ادامه حمله‌های موشکی از نوار غزه به اراضی اشغالی خواهد بود.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته گزارش داد که «جدعون ساعر» یکی از اعضای کابینه جنگ این رژیم اذعان کرده که تل آویو هنوز فاصله بسیار زیادی با نابودی جنبش حماس دارد.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت به تازگی در گزارشی نوشت که پس از گذشت ۱۰۰ روز از جنگ در غزه، برآوردهای ارتش رژیم صهیونیستی حاکی از آن است که اکثر مبارزان و رهبران جنبش حماس در نوار غزه همچنان در قید حیات هستند.

این گزارش در شرایطی منتشر شده که محافل صهیونیستی در انتظار تحقق اهداف ادعایی نتانیاهو در پی آغاز جنگ علیه غزه بودند.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها