کد خبر: ۵۳۳۸۸۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
معاون حقوقی رئیس‌جمهور، گفت: در داخل کشور پرونده قضایی علیه جنایتکارانی که شهید حاج قاسم را ترور کردند تشکیل شده و در مراجع قضایی در حال پیگیری است و در عین حال پیگیری‌های بین‌المللی پرونده شهادت حاج قاسم سلیمانی را در محاکم بین المللی دنبال می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از برنا، محمد دهقان روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درخصوص آخرین وضعیت پرونده ترور شهید سلیمانی، اظهار داشت: با توجه به ورود دادستان کشور عراق در رسیدگی به پرونده ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس، در داخل کشور هم پرونده قضایی علیه جنایتکارانی که شهید حاج قاسم را ترور کردند تشکیل شده و در مراجع قضایی در حال پیگیری است و در عین حال پیگیری‌های بین‌المللی پرونده شهادت حاج قاسم سلیمانی را در محاکم بین المللی دنبال می کنیم.

معاون حقوقی رئیس جمهور تاکید کرد که هر اتفاقی در پرونده ترور شهید سلیمانی رخ دهد، آثار حقوقی خود را به دنبال خواهد داشت.

دهقان درباره اقدامات حقوقی ترور مستشاران سپاه در سوریه توضیح داد: این بخش اقدامات حقوقی است که باید اتفاق بیفتد و بخشی هم اقداماتی است که رژیم صهیونیستی در سوریه انجام می دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها