کد خبر: ۵۳۴۰۱۸
زمان انتشار: ۱۵:۱۶     ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
طبق آمارهایی که توسط رژیم صهیونیستی منتشر شده است تا کنون ۳۶ سرباز این رژیم توسط آتش خودی به هلاکت رسیده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری 598، وب‌سایت ان‌بی‌سی نیوز اعلام کرد که اسراییلی‌ها از زمان شروع جنگ با غزه، ۳۶ سرباز از مجموع ۲۱۰ سرباز کشته شده خود را بر اثر آتش خودی کشته‌اند و به نقل از کارشناسان، این درصد بالاترین درصد در تاریخ جنگ‌های مدرن است.

در روزهای گذشته ارتش رژیم صهیونیستی فهرستی از اسامی ۵۵۷ سرباز و افسر از جمله سربازان ذخیره را منتشر کرده بود که گفته می‌شود بسیاری از آنها افسران امنیتی محلی بودند که در جریان جنگ غزه از تاریخ ۷ اکتبر به بعد کشته شده‌اند.

البته این آمار در حالی از طرف مقامات رژیم صهیونیستی اعلام شده است که بارها مقامات حماس و فلسطین و همچنین منابع خبری مختلف اعلام کرده‌اند که رژیم صهیونیستی آمار دقیق کشته‌ها و تلفات انسانی و به خصوص تلفات نظامیان خود در نوار غزه را اعلام نمی‌کند.

اما درباره همین مقدار آمار تحریف شده نیز شبکه خبری آمریکایی ان‌بی‌سی نیوز گزارش داد که «آتش خودی» بیشترین تلفات را از نیروهای صهیونیستی گرفته است.

به گزارش این خبرگزاری علاوه بر آتش خودی باید موارد دیگری از جمله حملات هوایی اشتباه، مواد منفجره اسراییلی و زیر گرفته شدن توسط خودروهای زرهی را هم اضافه کرد چرا که نیروهای صهیونیستی به اشتباه مورد اصابت آتش تانک و گلوله باران از طرف نیروهای خودی نیز قرار گرفته‌اند.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها