کد خبر: ۵۳۴۲۶۱
زمان انتشار: ۰۹:۴۲     ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
معاون رئیس جمهور:
معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه امروز شاخص رشد اقتصادی کشور به بیش از ۶ درصد رسیده است گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران باافتخار اعلام می‌کند که برای نفت کشور مشتری داشته و هر آنچه تولید شود را به فروش می‌رساند.

به گزارش پایگاه خبری 598، محسن منصوری در شورای اداری استان سمنان اظهار داشت: طرح‌های انتقال آب از خلیج‌فارس و دریای عمان در دولت سیزدهم از چند محور در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه این اَبَر پروژه آب‌رسانی با سرمایه‌گذاری از طریق مدل‌های مختلف تأمین مالی برنامه‌ریزی‌شده است تصریح کرد: در این راستا دولت مسئله آب سمنان را نیز با جدیت دنبال خواهد کرد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اشاره به تحقق 100 درصدی مصوبات نخستین سفر دولت سیزدهم به استان سمنان در حوزه عمرانی بر اساس زمان‌بندی اجرای آن و همچنین تحقق 80 درصدی پروژه‌های اقتصادی این سفر تاکنون، از تلاش‌ها و پیگیری‌های استاندار سمنان در راستای تحقق مصوبات دور اول سفر رئیس‌جمهور قدردانی کرد.‌

منصوری با اشاره به‌قرار داشتن استان سمنان در آستانه دور دوم سفر رئیس‌جمهور به این استان، بر لزوم تکمیل و تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام این استان به‌صورت ویژه تأکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مهم‌ترین عملکردهای دولت سیزدهم گفت: رویکرد سیاست خارجی دولت سیزدهم مبتنی بر حل مسئله، توجه به معیشت و منافع و اقتصاد ملی است.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری افزود: مسائل و مشکلات مختلف موجود، در تعاملات با همسایگان و سایر کشورهای همسایه و غیر همسایه بررسی و رسیدگی می‌شود.

منصوری با بیان اینکه اقدامات بسیار مطلوبی از سوی دولت سیزدهم در عرصه‌های مختلف انجام‌شده است گفت: اگرچه پیشرفت‌های مطلوبی در کشور حاصل ‌شد، اما اقدامات بر زمین‌مانده و کاستی‌هایی نیز موجود است باید با جدیت دنبال شود.

وی با بیان اینکه رویکرد دولت در سیاست خارجی، تقویت و توجه به امنیت ملی و تقویت جبهه مقاومت است خاطرنشان کرد: این‌ مهم در نهایت اثرات مؤثر و مثبتی بر مسائل و مباحث داخل کشور نیز خواهد داشت.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور تأکید کرد: انقلاب اسلامی با ایستادگی و توجه به آرمان‌ها و ارزش‌ها و با دوری از تساهل و تعامل بر روی ارزش‌ها و اعتقادات دینی، پیروز و قدرتمند خواهد بود و به سمت قله‌های پیشرفت ارائه مسیر خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها