کد خبر: ۵۳۴۳۰۶
زمان انتشار: ۰۹:۵۴     ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
رییس پلیس فتا قم خبر داد؛
رییس پلیس فتا استان قم از شناسایی ۲۵ تارنمای توهین آمیز به ساحت مقدس شهدای حادثه تروریستی ۱۳ دی ماه شهر کرمان و برخورد قانون با عوامل آن ها در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری 598، سرهنگ مهدی فرازپور در تشریح این خبر، اظهار داشت: پس از حادثه تروریستی ۱۳ دی ماه که در مسیر گلزار شهدای شهر کرمان رخ داد و منجر به شهادت برخی از هموطنان شد، عده‌ای از معاندین و افراد مغرض از این موضوع سوءاستفاده کرده و با انتشار شایعات، اخبار کذب و محتواهای توهین آمیز در فضای مجازی باعث تشویش اذهان عمومی، ناراحتی شهروندان و خانواده‌های شهدا شدند.

وی افزود: پلیس فتا استان قم با همکاری سایر دستگاه‌های انقلابی ۲۵ تارنمای توهین‌آمیز به شهدای حادثه تروریستی کرمان را شناسایی کرد و برخورد قاطعانه با آنها در دستور کار قرار داده است.

سرهنگ فرازپور با بیان اینکه شهروندان عزیز هوشیاری و ذکاوت لازم را در دریافت اخبار و تحلیل‌ها از منابع موثق و معتبر داشته باشند، هشدار داد: برابر قانون مجازات اسلامی هرگونه جعل خبر، تولید و انتشار شایعات که موجب تشویش اذهان عمومی در جامعه شود، جرم تلقی می‌شود و از تمامی هموطنان از انتشار اخبار کذب و اشتراک گذاری مطالب از منابع نامعتبر خودداری کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها