کد خبر: ۵۳۴۴۶۳
زمان انتشار: ۰۸:۲۸     ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت گاز استان قم با حضور در یک مدرسه از آغاز «پویش مردمی‌سازی مصرف انرژی» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مرتضی خوش‌لهجه در این باره گفت: این پویش با محوریت استفاده ایمن و بهینه از گاز طبیعی در قالب شعر، نقاشی، قصه، عکاسی و مقاله در مدارس استان قم اجرا می‌شود.

وی هدف از برگزاری این پویش را آشنایی دانش‌آموزان با نکات مرتبط با صرفه‌جویی در مصرف گاز طبیعی اعلام کرد و افزود: آموزش از سنین کودکی زیربنای توسعه فرهنگ است و در تربیت جامعه‌ای آگاه به مهارت‌های زندگی و حقوق شهروندی، نقش کلیدی دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم با اشاره به حضور گروه نمایش «حامی گاز، حامی طبیعت» این شرکت در مدارس استان تصریح کرد: این گروه از ابتدای فصل سرد تاکنون در بیش از ۴۴ مدرسه حضور یافت و به آموزش صرفه‌جویی در مصرف گاز طبیعی به بیش از ۲۵ هزار نفر دانش‌آموز پرداخت.

خوش‌لهجه استقبال دانش‌آموزان و معلمان از این برنامه‌ها را مطلوب توصیف کرد و توضیح داد: استفاده از جذابیت‌های سمعی و بصری سبب شده است دانش‌آموزان نسبت به فراگیری نکات صرفه‌جویی مشتاق باشند.

وی یادآور شد: امید است با اجرای این برنامه، شاهد کاهش قابل توجه مصارف بی‌رویه و صرفه‌جویی در مصرف انرژی از سوی مشترکان بخش خانگی باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها