کد خبر: ۵۳۴۴۹۰
زمان انتشار: ۱۵:۲۱     ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
وزیر نفت گفت: تا قبل از ظهر گاز این مناطق وصل خواهند شد و تا غروب امروز تمام خطوط بازسازی و تعمیر می‌شود و در مدار قرار می‌گیرند.

به گزارش پایگاه خبری 598، جواد اوجی روز چهارشنبه در حاشیه هیات دولت در گفت وگو با خبرنگاران درباره اقدام خرابکارانه در خطوط اصلی سراسری گاز و قطع گاز سه استان در نیمه شب گذشته گفت: ما از ساعات اولیه این اتفاق در شرکت ملی گازو قبل تر از آن آمادگی لازم را در همه تاسیسات نفتی و گازی داشتیم و می دانستیم با این اتفاقاتی که در منطقه رخ داده است و حضور پرشوری که مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشتند، دشمنان به دنبال ایجاد چالش برای مردم هستند.

وزیرنفت ادامه داد: در ساعات اولیه که انفجار خطوط اصلی گاز اتفاق افتاد با آمادگی که از قبل داشتیم سریعا آرایش شبکه را تغییر دادیم و در همان ساعات اولیه تیم‌های ما در محل حاضر شدند و خوشبختانه خسارت جانی نداشتیم.

وی با بیان اینکه همکاران ما از یک بامداد تاکنون در تلاش برای حل مشکلات خطوط گاز هستند، گفت: اهدافی که دشمنان دنبال می‌کردند برای قطعی گاز استان‌های بزرگ کشور این اتفاق رخ نداد و به جز تعداد روستایی که نزدیک خطوط انتقال گاز بودند هیچ استانی دچار قطعی نشدند.

اوجی گفت: تا قبل از ظهر گاز این مناطق وصل خواهند شد و تا غروب امروز تمام خطوط بازسازی و تعمیر می‌شود و در مدار قرار می‌گیرند.

وزیر نفت با رد شایعات موجود درباره محدودیت استفاده از کارت های سوخت یک استان گفت: رسانه‌های معاند در حال دامن زدن به شایعه محدودیت استفاده از کارت‌های سوخت در یک استان هستند در حالی که این مساله محدود به استان سیستان و بلوچستان است.

اوجی توضیح داد: محدودیت استفاده از کارت‌های سوخت فقط محدود به استان سیستان و بلوچستان است که از یک سال و نیم پیش به اجرا درآمده است و هر شهروندی که از استان محل سکونتش به استان دیگر می‌رود می‌تواند به فرمانداری یا استانداری استان مقصد برود و با کدینگ کردن کارت سوختش، از جایگاه‌ها، سوخت دریافت کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها