کد خبر: ۵۳۴۵۷۳
زمان انتشار: ۱۶:۴۸     ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
جلد دوم دانشنامه مطبوعات ایران با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرشاد مهدی‌پور معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنک، محمدمهدی سموعی رئیس مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ، اسامه حمدان سخنگوی حماس و جمعی از اصحاب فرهنگ و رسانه امروز یکشنبه (۲۹ بهمن) در محل نمایشگاه رسانه های ایران رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایشگاه رسانه های ایران به مدت ۴ روز تا دوم اسفند از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۱۸ و ۳۰ دقیقه دوم اسفند ماه دایر است.

برگزاری ۸۰ نشست در مدت ۴ روز از جمله فعالیت‌های ویژه این دوره از نمایشگاه است که ۴۰ نشست آن به طور تخصصی با محور رسانه برگزار خواهد شد و شامل تجلیل از پیشکسوتان و اساتید عرصه رسانه، کارگاه‌های آموزشی تخصصی، رونمایی از کتب حوزه ارتباطات و روزنامه‌نگاری، تجربه کاوی روزنامه‌نگاران و تحلیل و بررسی مسائل پیش‌روی حوزه رسانه است.

۴۰ نشست دیگر مربوط به مناظرات سیاسی در حوزه انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی است همچنین مسئولان اجرایی کشور هر روز در نمایشگاه نشست خبری برگزار می‌کنند و نشست‌های تخصصی نیز در بخش بین الملل برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها