کد خبر: ۵۳۴۶۷۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
با اعلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛
با اعلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران تا پنجشنبه سوم اسفند، ساعت ۱۴ تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح چهارشنبه دوم اسفند از تمدید یک روزه نمایشگاه رسانه های ایران خبر داد.

او در گفت‌وگو با اصحاب رسانه گفت: بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران را به دلیل استقبال خوب عمومی و اصحاب رسانه، با هماهنگی مسئولان در بخش‌های مختلف وزارت کشور تا فردا بعدازظهر تمدید کردیم.

او افزود: اختتامیه نمایشگاه در همین روز چهارشنبه برگزار خواهد شد و مهمان ویژه هم خواهیم داشت.

اسماعیلی ادامه داد: این نمایشگاه بعد از ۶ سال برگزار شده است و ۴۵۰ رسانه در آن مشارکت داشتند. ما هیچ جریان قهری نداشتیم البته ممکن است رسانه‌هایی نتوانستند در این نمایشگاه شرکت کنند اما اشخاص و احزاب سیاسی همگی به‌نوعی حضور داشتند و این نمایشگاه بسیار پررونق بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: با وجود اینکه فرصت چندانی برای تمهیدات لازم نداشتیم من از اصحاب رسانه تشکر می‌کنم که همراهی کردند. شاید به‌صورت منطقی و زمان‌بندی نباید نمایشگاه را امسال برگزار می‌کردیم اما احساس کردم که این برگزار نشدن کم‌کم دارد به یک عارضه تبدیل می‌شود زیرا حق رسانه‌های ماست که نمایشگاه رسانه‌ها را داشته باشند و این اتفاق افتاد.

بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، که از یک‌شنبه، ٢٩ بهمن آغاز شده، پنجشنبه، سوم اسفند در مصلی امام خمینی(ره) به کار خود پایان خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها