کد خبر: ۵۳۴۷۱۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
بنابر اعلام سازمان هواشناسی؛
بر اساس پیش بینی‌ها شهروندان تهران، کرج، رشت، قم، اراک، اصفهان، همدان، زنجان و مشهد باید منتظر بارش برف سنگین باشند.

به گزارش پایگاه خبری 598،  سازمان هواشناسی از احتمال بارش سنگین برف در روز یکشنبه در شهرهای بزرگ و مرکزی کشور خبر داد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، استان‌های شمال غرب، شمال شرق و مرکز کشور برای یکشنبه شاهد بارش برف سنگین خواهند بود.

بر این اساس شهروندان شهرهایی همچون تهران، کرج، رشت، قم، اراک، اصفهان، همدان، زنجان و مشهد باید منتظر بارش برف سنگین باشند.

سازمان هواشناسی هوای تهران را در حال حاضر ۰ درجه سانتی گراد اعلام کرده و پیش بینی کرده است هوای تهران در روز یکشنبه همچنان با رگبار برف و برای فردا با بارش باران همراه باشد.

به همین دلیل نیز بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار هواشناسی، گفت: طبق این هشدار، احتمال بارش رگباری باران، کاهش دما و وزش شدید باد و کولاک برف در روز شنبه، در پنجم اسفند، در استان‌های گیلان، غرب مازندران، نیمه شمالی فارس، ارتفاعات گلستان، کهگیلویه و بویراحمد، شمال خراسان رضوی و شمال ایلام، روز یکشنبه، ششم اسفند در استان‌های قم، تهران، البرز، مازندران، گیلان، ارتفاعات گلستان، اصفهان، نیمه شرقی لرستان، شمال و شرق خوزستان، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و بوشهر، روز دوشنبه، هفتم اسفند، در استان‌های قم، البرز، تهران، غرب مازندران، گیلان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان، پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: در پی هشدار هواشناسی، امدادگران جمعیت هلال‌احمر در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

محمودی توصیه کرد: از هم‌وطنان درخواست داریم که در صورت امکان از ترددهای بی‌مورد خودداری و به هشدارهای هواشناسی توجه کنند.

هم‌وطنان می‌توانند در زمان بروز حادثه با شماره ۱۱۲، ندای امداد، تماس بگیرند؛ امدادگران به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات امدادی هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها