کد خبر: ۵۳۴۷۹۵
زمان انتشار: ۱۰:۴۸     ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
حراج سکه طلا با ضرب سال ۸۶در مرکز مبادله ایران از یکشنبه ۱۳ اسفند آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری 598، اطلاعات نوشت: علی سعیدی، مدیرعامل مرکز مبادله ارز و طلای ایران با اعلام این مطلب گفت: عموم مردم می توانند از طریق سامانه مربوطه در حراج مذکور شرکت کنند .

به گفته وی آگهی عرضه سکه‌های طلای مرکز مبادله، دو روز قبل از عرضه در سایت این مرکز به نشانیwww.ice.ir  منتشر می شود و از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم می رسد.

سعیدی افزود: در فرآیند خرید سکه طلای بهار آزادی، متقاضی خرید سکه طلا برای شرکت در حراج، ابتدا باید از طریق سامانه اینترنتی ثبت نام کرده و اطلاعات هویتی برای احراز هویت را ثبت کند. متقاضی خرید همچنین باید یکی از شعب منتخب بانک ملی را  جهت دریافت فیزیکی سکه طلا در استان مورد نظر انتخاب کند.سعیدی تصریح کرد: احراز هویت و ثبت‌نام در طول دو روز قبل از روز حراج قابل انجام است. در طول این دو روز، متقاضی باید معادل تعداد سفارش مورد نظر متناسب با قیمت پیشنهادی خود را از طریق درگاه پرداخت اینترنتی سامانه، به حساب اعلام شده واریز کند.

مدیرعامل مرکز مبادله ارز و طلای ایران افزود: روز حراج و در طول فرآیند ثبت سفارش خرید، متقاضی بر اساس مبلغ واریز خود،  تعداد سکه مورد نظر را  ثبت خواهد کرد. برنده حراج نیز می تواند جهت تحویل فیزیکی سکه خود از شعبه منتخب، از ۷روز کاری پس از تخصیص به مدت ۷روز کاری بعد مراجعه کند. در صورت تاخیر در دریافت سکه از شعبه بانک، متقاضی به مدت ۷روزکاری دیگر می تواند با پرداخت هزینه نگهداری، سکه خود را تحویل بگیرد.

سعیدی اظهار کرد: عدم مراجعه متقاضی برای دریافت سکه در مهلت مقرر به فسخ معامله منجر خواهد شد و وجوه واریزی پس از کسر هزینه های عملیاتی به متقاضی عودت داده می شود. علاوه بر این وجه پرداخت شده توسط متقاضیان خریدی که در حراج برنده نشده اند نیز به آنها عودت داده خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها