کد خبر: ۵۳۵۱۶۹
زمان انتشار: ۱۶:۴۴     ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
پیشکسوت پرسپولیس گفت: دربی نه بار فنی داشت و نه صحنه زیبایی که بخواهیم راجع به آن اظهار نظر کارشناسی داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری 598، حمید درخشان درباره داربی ۱۰۳ اظهار کرد: این بازی هیچ چیزی نداشت، نه صحنه زیبایی داشت و نه اینکه موقعیتی ایجاد شد. یک بازی کسل کننده و بدون محتوا بود.

وی گفت: استقلال در این بازی به دنبال حفظ صدرنشینی خود بود که پرسپولیس این موقعیت را با بازی بد خود فراهم کرد. در مجموعه شاهد بازی زیبا و دلچسبی از هر دو تیم نبودیم.

این پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: این بازی بار فنی نداشت، هر چند پرسپولیس دنبال ۳ امتیاز این دیدار بود اما آمار کسب شده آماری نبود که به درد پرسپولیس بخورد و این تیم را به گل برساند. بازی بسته و کسل کننده‌ای بود که فقط وقتمان را گرفت.

وی در پاسخ به این پرسش که چه انتظاری از پرسپولیس داشتید؟ گفت: با توجه به جو استادیوم و حضور هواداران بی شمار در ورزشگاه در انتطار یک بازی زیبا و پر گل بودیم که متاسفانه هیچ گلی رد و بدل نشد.

درخشان همچنین درباره بازیکنان خارجی پرسپولیس نیز گفت: بازیکنان خارجی پرسپولیس در حد خود ظاهر نشدند و عملکرد خوبی نداشتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حداقل در داربی‌های قبلی گلی رد و بدل می شد اما در این داربی هیچ اتفاق خاصی رخ نداد و کیفیت آن پایین‌تر از داربی‌های قبل بود. در این داربی شاهد یک بازی خوب با بار فنی بالا نبودیم و هیچ چیزی نداشت که درباره آن بخواهم اظهار نظر کارشناسی داشته باشم.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها