کد خبر: ۵۳۵۵۷۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۳     ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
وحدت و همبستگی در برابر ظلم و ستم؛
آزادی فلسطین، نزدیک است. شعله‌های انتفاضه، نویدبخش این آزادی هستند.

پایگاه خبری 598: انتفاضه در فارسی به معنی خیزش ترجمه شده‌است. انتفاضه یک جنبش مقاومتی مردمی گسترده در مقابل اشغال‌گری یا ظلم است. انتفاضه، فریادی از اعماق جان است، نغمه‌ای از رهایی و رستگاری. در ظلمت ستم، شعله‌ای فروزان است که امید را در دل‌ها زنده نگه می‌دارد. 

در قاموس انتفاضه، ظلم و ستم جایی ندارد. در قاموس انتفاضه، اشغال و تجاوز جایی ندارد. در قاموس انتفاضه، فقط آزادی و عدالت معنا می‌یابد.

انتفاضه، تبلور اراده‌ای پولادین است. اراده‌ای که در برابر ظلم و بی‌عدالتی قد علم می‌کند و زنجیرهای اسارت را می‌شکند. اراده‌ای که از جان و مال خود می‌گذرد تا طعم آزادی را بچشد.

انتفاضه، مظهر شجاعت و فداکاری است. شجاعتی که در برابر گلوله و تانک می‌ایستد و خم به ابرو نمی‌آورد. فداکاری که جان خود را در طبق اخلاص می‌گذارد تا راه را برای نسل‌های آینده روشن کند.

انتفاضه، نمادی از وحدت و همبستگی است. وحدتی که در برابر ظلم و ستم، صفوف مردم را به هم پیوند می‌دهد و ید واحده‌ای را تشکیل می‌دهد. همبستگی که از اختلافات و تفرقه‌ها عبور می‌کند و هدفی واحد را دنبال می‌کند.

انتفاضه، ندایی رسا در گوش جهانیان است. ندایی که ظلم و ستم را فریاد می‌زند و خواهان عدالت و آزادی است. ندایی که وجدان‌های خفته را بیدار می‌کند و سکوت ظالمان را می‌شکند.

انتفاضه، آغازی برای رهایی و رستگاری است. آغازی برای طلوع خورشید آزادی در سرزمینی که سال‌ها در ظلمت ستم غرق بوده است. آغازی برای ساختن دنیایی عادلانه‌تر و انسانی‌تر.

انتفاضه، شعله‌ای است که تا رسیدن به پیروزی نهایی خاموش نخواهد شد. شعله‌ای که در تاریکی ظلم می‌درخشد و امید را در دل‌ها زنده نگه می‌دارد. شعله‌ای که روزی تمام ظلم‌ها را به خاکستر تبدیل خواهد کرد و جهانی عاری از ستم و بی‌عدالتی را به ارمغان خواهد آورد.

انتفاضه، درس عبرتی برای ظالمان و ستمگران است. درسی که به آنها می‌آموزد که ظلم و ستم پایدار نخواهد ماند. درسی که به آنها می‌آموزد که شعله‌های انتفاضه، دیر یا زود، تاریکی ظلم را به روشنایی عدالت تبدیل خواهد کرد.

امروز، در سرزمین‌های اشغالی، انتفاضه شعله‌ور شده است. شعله‌ای که در تاریکی ظلم و ستم می‌درخشد و امیدی به رهایی و رستگاری را نوید می‌دهد.

این شعله، خاموش نخواهد شد. این شعله، تا زمانی که ظلم و ستم از بین برود و آزادی و عدالت در سرزمین‌های اشغالی حاکم شود، به سوختن ادامه خواهد داد.

ما، در هر کجای دنیا که هستیم، باید از انتفاضه حمایت کنیم. باید صدای مظلومیت مردم ستمدیده فلسطین را به گوش جهانیان برسانیم. باید ظلم و ستم اشغالگران را به جهانیان نشان دهیم.

ما باید به شعله‌های انتفاضه دامن بزنیم. باید کاری کنیم که این شعله، تا نابودی کامل ظلم و ستم، به سوختن ادامه دهد.

آزادی فلسطین، نزدیک است. شعله‌های انتفاضه، نویدبخش این آزادی هستند.

ما، همگی با هم، می‌توانیم فلسطین را آزاد کنیم.

* علی شعبانی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها