کد خبر: ۵۳۵۶۰۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۸     ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
کلیپی از حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان در برنامه سحرگاهی «ماه من» شبکه سه سیما به صورت تقطیع شده در فضای مجازی منتشر و در حال دست به دست شدن است که مورد سوءاستفاده قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری 598، کلیپی از سخنان حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان در برنامه سحرگاهی «ماه من» شبکه سه سیما درباره ویژگی‌های نبی مکرم اسلام(ص) و امیرالمومنین(ع) به صورت تقطیع شده در فضای مجازی منتشر و در حال دست به دست شدن است که مورد سوء استفاده قرار گرفته و با واکنش هایی روبرو شده است.

اما اصل ماجرا چیست؟

سحر بیست و ششم ماه رمضان در برنامه سحرگاهی «ماه من» حجت الاسلام والمسلمین پناهیان در ادامه سلسله مباحث «آیا ریشه‌های مظلومیت امیرالمؤمنین(ع) همچنان باقی است؟» حدود ۲۲ دقیقه به مسئله حسادت معنوی می پردازد و بحث حفظ حساسیت و دقت پیامبر(ص) و امیرالمومنین(ع) در قبال بیت المال را مطرح می کند که متأسفانه در کلیپ جنجالی منتشر شده با تقطیع صحبت های او این گونه به مخاطب القاء می شود که به نبی مکرم اسلام(ص) و حضرت علی(ع) توهین شده است، در حالی که حاج آقای پناهیان بحث را براساس سیر تاریخی و مظلومیت امیرالمومنین(ع) مطرح می کند.

واقعیت ماجرا و صحبت‌ها و بحث حجت الاسلام والمسلمین پناهیان را در این کلیپ ببینید و بشنوید:

البته این کلیپ حدود ۵ دقیقه از برنامه سحرگاهی «ماه من» شبکه سه سیما است و می توانید فیلم کامل را هم از طریق تلوبیون دریافت کنید.

برای دریافت فیلم کامل اینجا را کلیک کنید

 

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان در برنامه سحرگاهی «ماه من» شبکه سه سیما به سلسله مباحثی با عنوان «آیا ریشه‌های مظلومیت امیرالمؤمنین(ع) همچنان باقی است؟» می پردازد که برای دسترسی به محتوای آن می توانید به کانال https://eitaa.com/panahian_ir در پیام رسان ایتا و یا پایگاه http://panahian.ir مراجعه کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها