کد خبر: ۵۳۵۶۱۴
زمان انتشار: ۱۵:۱۹     ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
میرتاج‌الدینی در تذکر شفاهی:
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت کنترل تورم گفت: اعطای کالابرگ به مردم بهترین راه برای حمایت معیشتی از آنان است.

به گزارش پایگاه خبری 598، حجت‌الاسلام «سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی» در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۹ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: وزارت نیرو اخیراً بخشنامه‌ای را ابلاغ کرده که مطابق با آن روزانه ۵ ساعت برق چاه‌های کشاورزی قطع شود و سوال ما آن است که به چه منظور این بخشنامه ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: این کار آیا با شعار سال یعنی جهش تولید سازگار است؛ هر چه سریع‌تر باید وزارت نیرو این بخشنامه را اصلاح کند و لازم است اجازه داده شود که کشاورزان به اندازه لازم از برق استفاده کنند.

میرتاج‌الدینی با انتقاد از گرانی‌های افسارگسیخته گفت: سوال مردم از ما این است که گرانی‌ها تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و ما پاسخی نداریم که به مردم دهیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کنترل تورم یک دستورالعمل اصلی است و باید به صورت همه‌جانبه در دستور کار قرار گیرد. دولت در زیرساخت‌ها اقدامات چشمگیری کرده که قابل قدردانی است اما در رفع مشکلات معیشتی مردم، توفیق زیادی حاصل نشده است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یکی از مصوبات مجلس، اعطای کالابرگ به مردم بود که بهترین راه برای حمایت معیشتی از مردم است. دولت تاکنون راه‌های زیادی را در زمینه اعطای کالابرگ در دستور کار قرار داده که از نظر مردم رضایت‌بخش نبوده و باید به نحوی به مردم کالابرگ به مردم اعطا شود که مردم راضی باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها