کد خبر: ۵۳۵۷۳۶
زمان انتشار: ۱۶:۲۸     ۲۲ فروردين ۱۴۰۳
عربستان مجوز پروازهای هواپیمایی ایران را صادر کرده و از ۳ اردیبهشت، اعزام زوار پس‌از ۹ سال چشم انتظاری به مدت ۱۰روزبا پرداخت ۴۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تا ۴۲ میلیون و ۹۰۰ هزارتومان آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری ۵۹۸: عملیات عمره مفرده قرار بود، پس‌از گذشت ۹ سال بامداد چهارشنبه (۱۳ دی‌ماه) با اولین پرواز بنا بود از فرودگاه امام (ره) از ساعت ۵.۴۵ انجام شود که به دلیل طولانی شدن زمان صدور مجوز برای ورود هواپیماهای ایران به عربستان، اعزام زائران عمره به طور کلی لغو شد و وجوه پرداختی به آنها بازگردانده شد.

بنا به این گزارش، سازمان حج و زیارت اعلام کرده که عربستان مجوز پروازهای هواپیمایی ایران را صادر کرده و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از ۳ اردیبهشت، اعزام زوار پس‌از ۹ سال چشم انتظاری آغاز خواهد شد؛ اما نکته قابل توجه اینجاست که اعزام زائران در مدت کوتاه انجام خواهد شد زیرا تا آغاز سفرهای حج تمتع زمان زیادی باقی نمانده و از دهه سوم اردیبهشت خواهد بود بنابراین قرار است تا پیش از مناسک حج، سفرهای عمره به مدت ۱۰ روزه باشد.

همچنین هزینه این سفر، ۴۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تا ۴۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان خواهد بود.

حسام قربانعلی مدیر روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درخصوص برگزاری پروازهای حج عمره در آینده نزدیک، گفت: پوشش پروازهای حج عمره برعهده ایران‌ایر خواهد بود و محدودیتی در انجام تعداد مسافر برای این پرواز نخواهیم داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها