کد خبر: ۵۳۵۹۵۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۷     ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
وزیر دفاع پاکستان اعلام کرد که هرگونه اقدام از سوی رژیم صهیونیستی علیه ایران زیان جدی برای این رژیم را در پی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، مهر به نقل از جیونیوز، «خواجه آصف» وزیر دفاع پاکستان در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که هر اقدامی از سوی رژیم صهیونیستی علیه ایران به زیان جدی برای این رژیم خواهد انجامید.

وزیر دفاع پاکستان افزود: هیچ فشاری بر پاکستان برای به رسمیت شناختن اسرائیل وجود ندارد و پاکستان در کنار فلسطینی‌ها می‌ایستد.

وی با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق ادامه داد: سفارت ایران از سوی اسرائیل مورد هجوم قرار گرفت و افسران ارشد نظامی ایران در این حمله به شهادت رسیدند. ایران حق داشت که انتقام بگیرد.

خواجه آصف تصریح کرد: حمله به سفارت ایران از سوی اسرائیل نقض آشکار قوانین بود. پس از حمله به سفارت ایران انتظار می‌رفت که این کشور پاسخ بدهد. آنچه برای ایران اتفاق افتاد به دلیل ایستادگی در کنار مردم فلسطین است.

وزیر دفاع پاکستان گفت: این جنگ روی سراسر جهان اثر خواهد گذشت و آتش این جنگ دامن کشورهای بزرگی را که از اسرائیل حمایت می‌کنند نیز خواهد گرفت.

وی ادامه داد: این جنگ بر پاکستان نیز اثر خواهد گذاشت. پاکستان برای آزادی فلسطین دعا می‌کند و از فلسطینیان حمایت می‌نماید. ما نمی‌خواهیم تنش‌ها افزایش پیدا کند. کشتار در فلسطین باید متوقف شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها