کد خبر: ۶۰۰۲۳
زمان انتشار: ۲۱:۴۳     ۲۱ خرداد ۱۳۹۱

پرسپوليس اگر خلعتبري را بخرد و رسما با او ببندد عملکردش در نقل و انتقالات کاملا قابل دفاع مي‌شود. سردار التبه «پول» دارد اما جلب رضايت فوتباليست‌هاي اين دوره و زمانه هم کار ساده‌اي نيست. سردار امسال ثابت کرد که يک رقيب جدي براي علي فتح‌اله‌زاده است و مي‌تواند ستاره‌ها را به پرسپوليس بياورد.

90: پرسپوليس اگر خلعتبري را بخرد و رسما با او ببندد عملکردش در نقل و انتقالات کاملا قابل دفاع مي‌شود. سردار التبه «پول» دارد اما جلب رضايت فوتباليست‌هاي اين دوره و زمانه هم کار ساده‌اي نيست. سردار امسال ثابت کرد که يک رقيب جدي براي علي فتح‌اله‌زاده است و مي‌تواند ستاره‌ها را به پرسپوليس بياورد. فراموش نکنيم او در درون دروازه و خط دفاعي فقط «ملي‌پوش» خريده و در خط حمله هم يک ملي‌پوش را جذب کرده و در حال جذب آماده‌ترين بازيکن اين روزهاي تيم ملي است.

با تمام اين اوصاف اينکه با قاطعيت بگوييم پرسپوليس 92-91 مدعي قهرماني است خيلي خوشبينانه است. اين تيم براي هماهنگ شدن حداقل 7،6 هفته زمان مي‌خواهد و کار اصلي دنيزلي (اگر بماند!) هم در همين 6، 7 هفته است. پارسال استيلي از همان هفته اول هو شد و امسال هم که سردار مهره‌هاي خوبي خريده همه توقع دارند پرسپوليس از همان شروع ليگ قيافه يک مدعي را داشته باشد و همين «توقع» بزرگترين مشکل افندي است. او مي‌داند که هماهنگ کردن خط دفاع و هافبک پرسپوليس زمان مي‌برد. در قلب دفاع بنگر و حسيني هماهنگند اما به فرض اين قرمزها هنوز هافبک دفاعي خوبي ندارند و مرد پرتغالي هم که گفته مي‌شود بازيکن خوبي است حکم هندوانه در بسته را دارد. پرسپوليس قطعا بايد دو هافبک دفاعي بخرد و البته اميدوار باشد که امثال قاضي، ماهيني و ... هم مثل پولادي در ترکيب اين تيم جواب بدهند. اينکه نفرات جديد در کوتاه مدت جواب بدهند بسيار مهم است چون همانطور که ذکر شد دنيزلي فرصت چنداني ندارد و چون پرسپوليس خوب بازيکن گرفته همه انتظار دارند در همان هفته‌هاي اول همه را ببرد!
***
واقعيت قضيه آن است که پارسال ظرف شکست‌هاي مصطفي دنيزلي پر شد و او به اندازه کافي در ليگ شکست خورد. در آسيا مي‌‌توانيم بگوييم پرسپوليس هم به اندازه استقلال پرمهره بالا رفت و همان جايي حذف شد که استقلال حذف شد اما در ليگ دنيزلي فقط استقلال را برد و از بقيه نتايجش نمي‌شد دفاع کرد. با اين اوصاف دنيزلي بايد بپذيرد کارش در فصل جديد خيلي سخت است و در واقع چاره‌اي جز نتيجه گرفتن در همان هفته‌هاي ابتدايي ندارد. حتي اگر تيمش با قرعه‌اي سنگين مواجه شود.

تا امروز تمرينات پرسپوليس شروع نشده و انگار مرخصي دنيزلي هم تمديد شده است! اين در حالي است که ليگ امسال از 29 تيرماه کليد مي‌خورد و پرسپوليس تا همين امروز هم دو هفته از فصل بدنسازي را از دست داده است. دنيزلي بايد هر چه سريعتر بيايد (اگر مي‌خواهد بيايد) و اگر قصد آمدن ندارد پرسپوليس نبايد بيش از اين زمان را بکشد. اينکه رويانيان مي‌گويد اگر دنيزلي نبايد هم مهم نيست هزار تا معنا دارد اما اصل مطلب همان است که اشاره کرديم. پرسپوليس چه با دنيزلي و چه با هر مربي ديگري بايد از همان هفته‌هاي اول ليگ نتيجه بگيرد. ظرفيت تحمل هواداران اين تيم به معناي واقعي کلمه پر شده و آنها ديگر طاقت ديدن نام استقلال بالاي سر تيمشان را ندارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها