أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۶۳۱۴۸
زمان انتشار: ۲۰:۵۴     ۰۴ تير ۱۳۹۱
شیخ عبد عبدالرحمان آلبراک مفتی وهابی کشور عربستان در فتوای جدید خود اختلاط زنان و مردان در محل کار و در آموزش و پرورش را کفر خواند و کسانی که در محیط کار مختلط هستند را کافر و مرتد دانست. وی بر این اساس، کشتن این افراد را مجاز اعلام کرد. نظیر چنین فتواهایی در سالهای اخیر، با واکنش هایی روبه رو شده و مشکلات امنیتی جدیدی را برای کشور عربستان سعودی ایجاد نموده است.

سرویس بین الملل پایگاه 598 - شیخ عبد عبدالرحمان آلبراک  مفتی وهابی کشور عربستان در فتوای جدید خود اختلاط زنان و مردان در محل کار و در آموزش و پرورش را کفر خواند و کسانی که در محیط کار مختلط هستند را کافر و مرتد دانست.

وی بر این اساس، کشتن این افراد را مجاز اعلام کرد.


این مفتی سعودی چندی پیش نیز در واکنش به چاپ مقاله دو روزنامه نگار عربستانی  با عنوان "داوری اسلام درباره دگراندیشان" در روزنامه «الریاض» که در آن به بررسی ریشه واژه «کفر» در زبان عربی پرداخته شده بود، حکم قتل آن دو روزنامه نگار را صادر نموده بود.

نظیر چنین فتواهایی در سالهای اخیر، با واکنش هایی روبه رو شده و مشکلات امنیتی جدیدی را برای کشور عربستان سعودی ایجاد نموده است.

اما شیخ عبدالرحمن البراک در پاسخ به اعتراضات، فتوا داد که اگر نویسندگان این مقالات از نظر خود بازنگردند و توبه نکنند، مرتد به شمار می روند، قتل آنان واجب است و پس از مرگ نباید ایشان را به شیوه مسلمانان غسل و کفن کرد و بر جنازه شان نماز خواند.

لازم به تذکر است که بر مبنای این فتوا و با توجه به تصاویری که در فضای وب پخش شده است، باید جمعیت عظیمی از مردم عربستان سعودی را به قتل رساند که در این صورت به جز شیخ عبدالرحمن البراک کسی باقی نخواهد ماند.

بر این اساس، این افراد نیز مرتد بوده و باید کشته شوند:

۱- ملک عبدالله پادشاه عربستان سعودی


ملک عبدالله که طبق اظهارات شیخ "أسامه خیاط” امام جمعه مسجد الحرام و شیخ "صلاح البدیر” امام جمعه مسجد النبی (ص) ولی امر مسلمین به شمارمی رود ، طبق فتوای عبالرحمن البراک مهدور الدم و مرتد است.




۲- مقامات بلندپایه عربستان

در این تصویر مقامات بلندپایه عربستان و شاهزادگان همه در صف قرار گرفته اند تا با مرکل صدر اعظم آلمان مصافحه کنند


شاهزاده عادلة بنت عبدالعزیز نیز طی اظهاراتی اختلاط زن و مرد را جایز دانسته است

تصویر شاهزاده عادله بنت عبدالعزیز



دیگر سران وهابیت




 

۳- جامعه پزشکی عربستان سعودی


۴- جوانان و جامعه ورزشی عربستان سعودی



5- و در پایان توده عظیم شهروندان سعودی نیز مرتد به شمار می روند




گفتنی است به دنبال مرگ «نایف بن عبدالعزیز» ولیعهد این کشور، بسیاری از کارشناسان از به راه افتادن جنگ قدرتی در بین شاهزادگان عربستانی خبر داده اند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها