يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۵۵۶۶
زمان انتشار: ۱۰:۵۸     ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
نماینده تهران با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری به دولت برای خدمت رسانی به مردم تا آخرین لحظه کاری گفت: در مسیر خدمت رسانی دولت به مردم همه باید به دولت کمک کنند و برخی به جای کمک به دولت به کنایه گویی روی نیاورند.

لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب به هیئت دولت برای حفظ روحیه خدمت رسانی به مردم تا آخرین لحظه کاری، اظهار داشت: مردم از دولت انتظار دارند در شرایط کنونی که کشور با تحریم‌های اقتصادی مواجه است، هیچ امری را بر خدمت رسانی ترجیح ندهند.

وی با بیان اینکه علت حمایت مردم و نیروهای متدین از دولت احمدی نژاد ساده زیستی، انقلابی‌گری و خدمت رسانی شبانه روزی به مردم است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری به دولت توصیه کردند تا روحیه خدمت رسانی به مردم را حفظ کنند چرا که محبوبیت و مقبولیت دولت در نزد مردم در گرو خدمت رسانی به مردم است. اگر دولت خدای ناکرده از عرصه خدمت رسانی دور و وارد حاشیه‌های سیاسی شود، با اقبال مردم مواجه نخواهد شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش دشمنان انقلاب اسلامی برای متوقف کردن ملت ایران با اعمال تحریم‌های اقتصادی گفت:همانگونه که مقام معظم رهبری به دولت توصیه کردند، دولت برای مقابله با تحریم‌ها باید سیاست‌هایی منطبق با اقتصاد مقاومتی را اعمال کند.

وی افزود: انتظار می‌رود دولت برای عملی کردن توصیه‌های مقام معظم رهبری از افرادی که بیرون از دولت توصیه‌های دلسوزانه به هیئت دولت دارند، استقبال کنند و دایره مشورتی خود را به کابینه محدود نکند.

افتخاری تصریح کرد: البته باید تاکید کرد که در مسیر خدمت رسانی دولت به مردم همه باید به دولت کمک کنند و برخی به جای کمک به دولت به کنایه گویی روی نیاورند.

وی در پایان گفت: تا آغاز انتخابات ریاست جمهوری چند ماه بیشتر باقی نمانده و از طرفی رئیس جمهور باید در مدت کمتر از یک سال، قوه مجریه را به رئیس جمهور یازدهم تحویل دهد لذا انتظار می‌رود در این پروسه مسیر خدمت رسانی مختل نشود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها