کد خبر: ۸۷۰۲
زمان انتشار: ۱۶:۱۰     ۱۰ بهمن ۱۳۸۹

«آميتاب باچان»، بازيگر باليوودي ضمن ابراز نگراني از درگيرهاي اخير كشور مصر گفت: از اين كه مي‌بينم اين كشور زيبا و مردم باصفايش درگير چنين اوضاع و احوالي هستند، بسيار نگرانم.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه اينديا آف تايمز، «آميتاب باچان» گفت: از وضع پيش آمده بسيار ناراحتم و اميدوارم كه خيلي زود صلح و آرامش به اين كشور بازگردد.

«باچان» گفت: از تلويزيون درباره آنچه كه در مصر بالاخص در قاهره در حال وقوع است صحنه‌هاي وحشيانه و دلخراشي پخش مي‌شود كه حقيقتا باورنكردني است، از اينكه اين كشور زيبا و مردم گرم و صميمي و مهمان‌نوازش در چنين شرايطي قرار گرفته‌اند بسيار ناراحتم. همه سفرهاي من از اين كشور بسيار خاطره‌انگيز و سرشار از لحظات شادي بخش بسياري است.

اين بازيگر 68 ساله در ادامه درباره اينكه چگونه موفقيت فيلم‌هايي چون «قمارباز بزرگ» و «مرد» باعث تغيير ديدگاه مصري‌هاي نسبت به سينماي هند شد، توضيح داد.

وي گفت: فيلم «قمارباز بزرگ» را سال 1975 در قاهره فيلمبرداري كرديم، در آن زمان آنها هيچ اطلاعي نسبت به بازيگران هندي و فيلم‌هايشان نداشتند ولي پس از موفقيت اين فيلم و فيلم «مرد»، ديدگاه مردم اين كشور تاريخي نسبت به سينماي هند تغيير كرد و آنها با عشق و صميمت از من استقبال كردند و با گذشت سالها خاطرات آن زمان هنوز در دل و جان من باقي است.

بنا براين گزارش، درگيري‌هاي ضد دولتي اخير مصر حداقل 27 نفر كشته و بيش از هزاران نفر زخمي شده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها