أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۴۹۴۱۰
زمان انتشار: ۰۷:۰۰     ۲۷ تير ۱۳۹۲
معاون رئیس‌جمهور با انتقاد از اظهارنظر اخیر رئیس‌جمهور منتخب مبنی بر ایجاد سالانه تنها 14 هزار اشتغال در طول فعالیت دولت نهم و دهم از ارائه گزارش کامل اشتغال آفرینی دولت احمدی‌نژاد تا چند روز آینده توسط وزارت کار خبر داد و اعلام کرد: این اظهارنظرهای کارشناسی نشده به‌عنوان سند باقی می‌ماند.
خبرگزاری مهر: معاون رئیس‌جمهور با انتقاد از اظهارنظر اخیر رئیس‌جمهور منتخب مبنی بر ایجاد سالانه تنها 14 هزار اشتغال در طول فعالیت دولت نهم و دهم از ارائه گزارش کامل اشتغال آفرینی دولت احمدی‌نژاد تا چند روز آینده توسط وزارت کار خبر داد و اعلام کرد: این اظهارنظرهای کارشناسی نشده به‌عنوان سند باقی می‌ماند.

محمدرضا میرتاج الدینی در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به اظهارنظر اخیر رئیس جمهور منتخب مبنی بر میزان اشتغالزایی در دولت نهم و دهم، گفت: صحبت‌هایی درباره میزان اشتغال در دولت‌های نهم و دهم مطرح و آمارهای نادرستی در این باره ارائه شده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری با اعلام اینکه به همین علت در جلسه امروز هیئت دولت هر یک از وزرا اطلاعات صریح و روشنی درباره میزان اشتغال ایجاد شده در حوزه کاری خود ارائه کردند، اظهار داشت: گزارشی درباره عملکرد دولت در حوزه‌های مختلف آماده شده است که منتشر می‌شود و به عنوان سند باقی می‌ماند.

این عضو کابینه دولت با تاکید بر اینکه ما باید همواره در کشور و در همه دولتها و مجالس مبنا را بر صحت آمار رسمی بگذاریم، وگرنه با تشکیک در این باره سنگ روی سنگ بنا نمی شود، تصریح کرد: مقرر شد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارش مستندی درباره اشتغالزایی در دوره‌های مختلف در دولتهای نهم و دهم ارائه کند.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه برخی گفته اند در دولت‌های نهم و دهم به طور میانگین 14 هزار شغل ایجاد شده است، تاکید کرد: در حالی که این آمار از اشتغالزایی در استان‌های کوچک ما نیز کمتر است به طوری‌که در برخی استانها سالانه 100 هزار شغل ایجاد شده است، نمی دانم چرا برخی این آمارها را ارائه کرده اند.

در همین حال، دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب در روزهای اخیر در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبق محاسبات در 4 سال آینده رقمی بین 4 تا 5 میلیون جوان فارغ التحصیل دانشگاهی بیکار خواهیم داشت، گفته بود: اگر روند این چنین باشد رقم آنهایی که در طول 8 سال گذشته مشغول کار شده اند بسیار بسیار اندک است.

روحانی، به آمار ارائه شده از سوی مرکز آمار اشاره و یادآور شده بود: از سال 85 تا 90 رقم شاغلان سالانه 14 هزار نفر بوده است. این آمار اشتغال سال‌های اخیر کشور ما است. همین ارقام به اختصار کافی است که شرایط کشور ما را نشان دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۹ - ۲۷ تير ۱۳۹۲
۹
۱۰
همچنان اظهار نظرها و آمارهای دروغین 8 ساله شما رد تاریخ ثبت می شود؟؟؟؟؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۰ - ۲۷ تير ۱۳۹۲
۳
۲
چوپان دروغگو!!!!!!!!!!
پاسخ
دوست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۵ - ۲۸ تير ۱۳۹۲
۴
۵
همدان یک میلیون نفر جمیعت داره استاندار همدان میگه از پارسال ما دو میلیون و دویست هزار شغل ایجاد کردیم تغریبا نود درصد همدانیها بیکارند حاظرم قسم بخورم.
پاسخ
شهر وند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۸ - ۲۹ تير ۱۳۹۲
تو که راست می گی کی استانذار همدان گفت 2میلیو ن شغل ایجا د کرده یک حر فی بزن که بعقل هم جو ر در بیاد هر چقدر هم بخو اهید شا نتاژ کنید امار این دو لت خیلی بالا تر از دو لتهای گذشته بو ده مخصو صا اشتغال
مسلمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۵ - ۲۹ تير ۱۳۹۲
۷
۱
کسی که هنو ز مسئو لیت را تحو یل نگرفته امار غیر صحیح به نما ینده خا مو ش و مردم ارائه می دهد خدا به داد بیکاران بر سد زمانیکه یکسال از دو لت یا زدهم بگذرد سالی که نکو ست از بهار ش پیداست اگر دردو لت ها ی ها شمی و خا تمی امار اشتغال خو ببو د در این دو لت هم خو ب خو اهد بو د انهم در این شر ایط کدام اشتغال پایدار دردو لت اصلا حات با چه امار ی صو رت گرفت ؟!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها