أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۰۷۳۲
زمان انتشار: ۱۵:۰۷     ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران گفت:هم اکنون شهرداران مناطق و معاونت های شهرداری مکلف به استفاده از کالای ساخت داخل که در فروشگاه های شهروند عرضه می شود،استفاده کنند.

حجت الاسلام عبدالمقیم ناصحی در گفت وگو با خبرنگار حوزه شهری تهران پرس،در خصوص تبیین فلسفه و زیربنای این موضوع که چرا همواره مقام معظم رهبری در فرمایشات خود به استفاده از تولیدات داخلی تاکید دارند اظهار داشت:آن دلیلی که مقام معظم رهبری همواره تاکید به استفاده از تولیدات ساخت داخل توسط سازمان ها و مردم دارند،نکته ای است که ایشان برای تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی مدنظر دارند.

وی در ادامه افزود:برای تحقق منویات حضرت آقا درباره حمایت از تولیدکننده داخلی و اسفاده مردم از کالای ساخت داخل،دستگاه های اجرایی و به خصوص دولت بایستی برنامه ای برای کاهش واردات و تکیه بر اقتصاد مقاومتی تاکید داشته باشند.چراکه موفقیت و دوام نظام اقتصادی کشور در گرو رفاه و آسایش مردم با استفاده از کالاهای ساخت داخل و ایجاد اشتغال تحقق پذیر خواهد بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی-اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که اعضای شورای شهر به یقین به دنبال تحقق فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری در تمامی زمینه ها و بخش های متفاوت می باشد خاطرنشان کرد:همین امر موجب شده است که شورای شهر به سازمان شهرداری و زیرمجموعه های آن مکررا سفارش به استفاده کالاها و اقلام ساخت داخل کنند.البته تاکید اعضای شورای شهر به مدیریت شهری در خودکفایی و اسفاده از کالای ساخت ایران در پروژه های عمرانی و فنی همواره در برنامه های این کمیسیون بوده است.

ناصحی در ادامه تصریح داشت:هم اکنون شهرداران مناطق و معاونت های شهرداری مکلف به استفاده از کالای ساخت داخل که در فروشگاه های شهروند عرضه می شود،استفاده کنند.البته به مدیران شرکت زنجیره ای شهروند توصیه شده است که حداکثر از تولیدات ساخت داخل در فروشگاه های خود استفاده کنند.

وی گفت:البته ممکن است که یک سری از اقلام و کالاهای مورد نیاز شهرداری و سایر نهادها باشد که تولید داخل نداشته باشند،که البته سعی شده است که بیشتر از کالاهای ساخت داخل مصرف و استفاده شود.توصیه می شود که شهرداران مناطق حتی کارمندان خودشان را نیز به استفاده از تولیدات ساخت داخل تشویق کنند و شورای شهر تلاش خود را در جهت تحقق منویات و دغدغه های مقام معظم رهبری انجام خواهد داد.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها