أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۷۶۴۶
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۰۸ اسفند ۱۳۹۸
رئیس اتاق اصناف استان البرز مطرح کرد:
رئیس اتاق اصناف استان البرز با اشاره به لغو مراسم عروسی در استان البرز، گفت: تالارداران مبالغ ودیعه را باید برگردانند.

به گزارش پایگاه 598، بهروز حصاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص دستورالعمل لغو سرو قلیان در تمامی قلیان سراها، سفره خانه، قهوه خانه و یا چایخانه‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا، گفت: دستورالعمل کتبی در این مورد پیش از ظهر امروز به دست ما رسیده است و در حال بخشنامه کردن آن برای اتحادیه‌هایی هستیم که این مراکز تحت پوشش آنها هستند.

وی با بیان اینکه در چند روز گذشته نیز به صورت شفاهی دستورات لازم برای عدم سرو قلیان در تمامی واحدهای صنفی شهرستان کرج داده شده است، ادامه داد: به دنبال مدیریت این موضوع در اکثریت واحدهای مذکور سرو قلیان متوقف شده است.

رئیس اتاق اصناف استان البرز افزود: با بازرسی اتاق اصناف و اتحادیه‌ها نیز در صورت کنترل عدم سرو قلیان در واحدهای صنفی عرضه کننده آن هماهنگی‌های لازم به عمل آمده و اعلام شده که در این رابطه اطلاع رسانی وسیع و نظارت‌های کافی انجام شود.

حصاری با تاکید بر اینکه اگر در یک واحد صنفی سرو قلیان و ارائه خدمات در این مورد به مشتریان مشاهد شود بدون اغماض برخورد خواهم کرد، عنوان کرد: به یقین تخطی از دستورالعمل‌های قانونی داده شده در این مورد به پلمپ واحد صنفی مذکور منجر می‌شود.

وی در خصوص دستورالعمل لغو برگزاری مراسمات و جشن‌ها از جمله جشن‌های عروسی در سطح تالارهای شهرستان کرج به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، گفت: این مورد نیز جزو دستورالعمل‌هایی است که امروز ابلاغ شد زیرا هرگونه تجمعاتی ممنوع شده و برگزاری مراسمات و جشن‌ها در تالارها نیز جزو همین موارد است، در این مورد نیز در گذشته بصورت شفاهی تذکرات لازم به تالارداران داده شده بود.

رئیس اتاق اصناف استان البرز با بیان اینکه مشکل به وجود آمده در خصوص بحث لغو مراسم عروسی در تالارها این بوده است که برخی تالارداران از بازگرداندن مبلغ ودیعه به رزور کنندگان خودداری کرده می‌کردند، گفت: در این خصوص نیز طبق دستورالعملی به تالاردارن تکلیف شده که بدون کم و کاستی این مبالغ را به رزروکنندگان باز گردانند.

حصاری توضیح داد: رعایت این دستورالعمل‌ها تا زمانی که وزارت بهداشت و درمان اعلام کند اجرای آن ضروری است ادامه خواهد داشت؛ چون مهمترین اصل برای تمامی ما حفظ سلامت جامعه است، وقتی عروس و دامادی به دلیل رعایت سلامت خود و دیگر افراد جامعه برگزاری جشن ازدواج خود که مهمترین روز زندگیشان است را به تأخیر می‌اندازند، ضروری است که تالارداران نیز در این راستا با آنها همکاری کنند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها