يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۱۲۸۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
چهارمین جلسه دادگاه متهمان پرونده شرکت هفت تپه در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی برگزار شد.
به گزارش پایگاه 598، چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده ۱۸ جلدی تخلفات ارز‌ی شرکت هفت تپه در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.

در جلسات قبلی رسیدگی به پرونده مذکور، متهمان و وکلای پرونده به دفاع از خود پرداختند و در این جلسه ادامه دفاعیات از متهمان و وکلای آن‌ها اخذ شد.

امید اسدبیگی متهم ردیف اول پرونده به اتهام سردستگی سازمان یافته اخلال در نظام ارزی و پولی کشور از طریق قاچاق عمده ارز و معاملات غیرمجاز ارز‌های دولتی بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار از سیستم بانکی کشور، ارز دولتی دریافت کرده و تمامی ارز‌ها را در بازار آزاد و با قیمت چند برابری به فروش رسانده است.

مهرداد رستمی، مجتبی کحال زاده، جواد بصیرانی، علی اکبر میرزایی، مرتضی منزوی، اکبر لارجانی، مسعود جلالیان، علی اکبر فهیمی، فرشاد طالبی، مهدی توسلی، مرتضی شهیدزاده، میر شمس فخرالدین مبارکی، عبدالله پایسته، خلیل اله نجفی، رضا انصاری، احمد سعیدی فر، حمیدرضا منتظری کرهرودی، سوده شهرخی، شرکت نیشکر هفت تپه، شرکت بین الملل دنیای معتمد پارسه، شرکت آریاک صنعت داتیس، شرکت دریای نور زئوس از دیگر متهمان این پرونده هستند که به مشارکت در اخلال در نظام ارزی و پولی کشور از طریق قاچاق عمده ارز و معاملات غیرمجاز ارزی متهم هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها