أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۰۳۹۵
زمان انتشار: ۱۰:۴۸     ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
نماینده انگلیس در سازمان ملل متحد ادعاهای بی پایه و اساس علیه ایران درباره حمله به کشتی رژیم صهیونیستی در دریای عمان را تکرار کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، نماینده انگلیس در سازمان ملل متحد اتهامات و ادعاهای بی پایه و سند علیه ایران درباره حمله به کشتی رژیم صهیونیستی در دریای عمان را تکرار کرد.

بر اساس این گزارش، «باربارا وودوارد» در پی جلسه شورای امنیت برای بررسی حمله به کشتی مرسر استریت، در پیامی توئیتری نوشت: انگلیس ادله خود را درباره آنچه اتفاق افتاد، در اختیار اعضای شورای امنیت قرار داد.

وی همچنین مدعی شد: شواهد روشن و واضح هستند. انگلیس می‌داند که ایران مسئول حمله به مرسر استریت است و ما آن را عامدانه و هدفمند می‌دانیم.

نماینده انگلیس همچنین در نشستی خبری، در ادامه ادعاهای خود افزود: هیچ توجیهی برای آنچه اتفاق افتاد وجود ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها