کد خبر: ۵۰۳۰۵۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
جانشین سازمان بسیج سازندگی سپاه قم:
جانشین سازمان بسیج سازندگی سپاه قم گفت: ۲۰هزار اصله نهال مثمر در روستاهای بخش مرکزی استان با هدف خدمت رسانی و محرومیت زدایی به همت بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه علی ابن ابیطالب(ع) توزیع و کاشت شد.

به گزارش پایگاه 598، سرهنگ عباس روحی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به اجرای طرح توزیع درخت در هفته درختکاری توسط بسیج سازندگی، اظهار داشت: به مناسب هفته منابع طبیعی و به همت بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه علی ابن ابیطالب(ع) تعداد 20 هزار اصله نهال مثمر از تاریخ 15تا 20 اسفند ماه در برخی از روستاهای بخش مرکزی استان توزیع شد.

وی ادامه داد: این درختان مثمر شامل درخت توت، زیتون، انجیر، سنجد، انگور، پسته، انار و گل محمدی بوده است.

 جانشین سازمان بسیج سازندگی سپاه قم بیان کرد: در اجرای این طرح  از ظرفیت گروه های جهادی استان قم  در توزیع و کاشت  استفاده شد.

سرهنگ روحی عنوان کرد: استقبال خوبی از سوی روستائیان بخش مرکزی استان قم صورت گرفت و برنامه با کمیت و کیفیت بسیار خوبی اجرا شد و امیدواریم این گونه اقدامات باعث افزایش فضای سبز در استان و جلوگیری از خشکسالی در روستاهای استان شود.

وی با اشاره به اینکه امسال دومین سال اجرای این طرح  است، عنوان کرد: سال گذشته حدود هفت هزار اصله نهال کاشت شده بود که امسال با استقبال خوبی که صورت گرفت تعداد این نهال ها به بیست هزار اصله افزایش پیدا کرد.

جانشین سازمان بسیج سازندگی سپاه قم خاطرنشان کرد: این گونه طرح ها با هدف خدمت رسانی و محرومیت زدایی از مناطق محروم قم و بخش مرکزی در حال اجرا می باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها