أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۹۹۵۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۱۸ دی ۱۴۰۱
تشکری هاشمی مطرح کرد؛
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: امیدواریم ۹.۵ کیلومتر باقی‌مانده از خط ۶ مترو تا قبل از پایان سال به بهره‌برداری برسد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران از ۹.۵ کیلومتر تونل و ایستگاه‌های میانی در خط شش، شامل ایستگاه‌های کارگر، بوستان لاله، میدان ولی‌عصر (عج)، شهید نجات الهی و شهدای هفتم تیر بازدید کرد.

وی در این بازدید، روند پیشرفت این پروژه را بسیار خوب ارزیابی کرده و گفت: امیدواریم ۹.۵ کیلومتر باقی‌مانده از خط ۶ مترو تا قبل از پایان سال به بهره‌برداری برسد.

وی لزوم استفاده حداکثری از توان صنعت‌گران و متخصصین داخلی در تأمین تجهیزات ثابت در خطوط مترو را مورد تأکید قرار داد و افزود: امید است با تخصیص بودجه مورد نیاز، هرچه سریع‌تر شاهد اتمام و بهره‌برداری از فازهای باقی‌مانده خط ۶ و سایر خطوط موجود مترو باشیم.

ایستگاه‌های مرزداران، شهرک آزمایش و شهید رضایی از جمله ایستگاه‌های خط ۶ مترو است که در سال ۱۴۰۰ مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفتند.

در این بازدید جلال بهرامی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، محسن هرمزی مدیرعامل مترو و رضا محمدی شهردار منطقه ۶ حضور داشتند و مدیران عامل و مسئولین شرکت‌های سایبر بین‌الملل، آهاب و مپنا، گزارشی از روند پیشرفت این پروژه را ارائه کردند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، در پایان این بازدید از روند خوب و پیشرفت بسیار مطلوب ساخت ایستگاه‌ها و تجهیزات ابراز رضایت کرده و از تلاش‌های مدیرعامل مترو و حمایت‌های معاون حمل و نقل و ترافیک در مسیر تکمیل پروژه خط شش مترو تقدیر و تشکر کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها